Налаштування таргетованої реклами для котеджного містечка Scandinavia

Про проєкт

Котеджне містечко розташоване у найближчому передмісті Києва – с. Шевченкове (15 хв Житомирською трасою). Проектом заплановано 12 будинків у сучасному стилі barn house.

Задачі

01

Брендинг

Клієнт звернувся до нас у 2021 році, коли вже було обрано земельну ділянку та створено архітектурний проект. Нашим завданням було розробити візуалізації будинків, придумати назву, логотип, брендбук. Також в окремому кейсі ми описали як створювали сайт та запустити рекламні кампанії у Instagram, Facebook та Google для цього проєкту. Детальніше
02

Сайт

Ми вирішили розробити лендинг, а не багатосторінковий сайт, щоб не розсіювати увагу користувача та послідовно розкривати інформацію. Читати кейс
03

Таргет

В рамках просування нашим завданням було запустити рекламні кампанії в Instagram, Facebook та Google.

Реклама

З самого початку просування проекту ми із забудовником вирішили піти нестандартним шляхом. Перші рекламні кампанії ще до старту продажів були спрямовані не на покупців, а на ріелторів. Завдяки цій рекламній кампанії ми презентували проект понад 150 ріелторам. Середня вартість залучення одного партнера склала 2,52 $. Такий підхід допоміг знайти першого покупця ще до офіційного старту продажу.

Після старту продажу ми запустили класичну рекламну кампанію на сайт і отримали гідні результати.

Вартість заявки в середньому становила 6$. Це дуже добрий показник для даної сфери діяльності з урахуванням рівня конкуренції у Києві.

В пошуках варіантів покращення результатів ми спільно з забудовником вирішили повторно піти нестандартним шляхом.

Ми запустили рекламні кампанії з тими ж креативами, що й на сайт, але в даному випадку рекламною метою виступало “Почати листування Messenger”. І тут сталося найцікавіше. Вже другий лід із цієї реклами, записався на перегляд через Facebook Messenger. Через 2 тижні було підписано договір і дано завдаток. І все це без жодного телефонного дзвінка. За підсумками вартість заявки з листування становить у середньому до 2$.

Паралельно таргету, активно працюють і рекламні кампанії в google (пошук + КМС + Discovery)

Основний акцент ми робимо не на пошукові, а медійні кампанії Discovery. У сфері нерухомості і особливо в рамках котеджних містечок цей канал генерує в 2-3 рази більш дешеві заявки порівняно з пошуком. Тому згідно з правилом Парето 80% бюджету припадатиме на Discovery кампанії налаштовані в радіусі 10 км від містечка з акцентом на інтереси нашої ЦА.

Результат

Завдяки просуванню за 3 місяці було отримано 615 лідів та підписано 3 угоди. Однак зовнішні фактори внесли свої корективи і після повномасштабного вторгнення всі договори були анульовані.
На даний момент (осінь 2023) всі будинки збудовані і в просуванні ми вже використовуємо живі фото та відео містечка. Незважаючи на підвищення вартості за 1000 показів практично в 2 рази, ми стабільно отримуємо лідів по 5$. Але важливіше це не їхня вартість, а якість: 45% вхідних лідів приїжджають на перегляд!

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Обговорити проєкт