ПРОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ ФАБРИКИ “TRUFF ROYAL”

Опис проєкту

TRUFF ROYAL – виробник смаколиків та поживних снеків з сучасним європейським обладнанням. Продукція компанії представлена у великих українських мережевих супермаркетах та звичайних магазинах біля дому. Наша співпраця з проєктом почалась у 2021 році і триває по сьогоднішній день.

Задачі проєкту

01

SMM

Соціальні мережі для компанії мають іміджеве значення, оскільки основний канал збуту – це дистрибʼютори та мережі магазинів. Тому сама сторінка має виглядати привабливо і показувати клієнтам новинки з асортименту.

02

Фотозйомки

Важлива частина проєкту – це зйомки і соковита подача кожного продукту, щоб переглядаючи фото у людей зʼявлявся апетит.

СТРАТЕГІЯ

Основною задачею для клієнта є висвітлення продуктів компанії та підтримка іміджу, тому саме на це і направлене ведення сторінки. Публікації на сторінці присвячені асортименту компанії та розкриттю смакових дескрипторів кожного продукту.

А в Stories ми додаємо різноманітні вікторини, опитування та гумор, щоб для аудиторії наша сторінка не виглядала одноманітною і постійно могла здивувати чимось новеньким.

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗЙОМОК

Зйомка колекції іграшок до Нового 2024 року

ЗАЛУЧЕННЯ ПІДПИСНИКІВ

В проєкті ми регулярно запускаємо таргетовану рекламу для залучення нових підписників. За три роки акаунт виріс із 995 до 6506 підписників. Один із сильних тригерів для зростання підписників – це запуск конкурсів із розіграшем продукції. Відписка після конкурсу складає не більше 23%.

Результати

3

роки плідної співпраці

5511

підписників залучили

250

унікальних фото зроблено

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Обговорити проєкт