Таргетована реклама з пошуку персоналу для виробництва
Про проєкт
З власником виробництва паперових стаканчиків ми співпрацюємо вже 7 років, надаючи комплексний digital-маркетинг для багатьох його бізнесів. І однією з задач, яка постала перед нами влітку 2024 року, був пошук працівників. Бо сайти з пошуку роботи перестали давати результат.
Задача проєкту
Отримувати на постійній основі якісні заявки, для закриття різнопланових вакансій, а саме: вантажник, механік, водій, оператор екструдера, завгосп, бухгалтер та інші.
Реклама
Для швидкого запуску та редагування рекламних кампаній ми запустили рекламу на Lead-form. Завдяки додатковим питанням у формі нам вдалося мінімізувати обсяг не цільових звернень. Так у перший день запуску реклами ми отримали ≈ 60 звернень по 0,5$ за ліда. Що цікаво, приблизно стільки компанія самостійно отримувала за 10 днів з усіх інших каналів трафіку.
Банери
На старті ми використовували лише статичні банери на основі реальних фото з підприємства. На креативах були зображені співробітники на робочому місці (для посилення асоціації). CTR — цих банерів 1,56%, а коефіцієнт конверсії — 12,16%.
Надалі покращили показники за допомогою нового візуалу, каруселей та рекламних відео. CTR збільшився до — 1,76%, а коефіцієнт конверсії до — 14,69%
Загальні результати
2792
ліди за 5 місяців
0,67 $
вартість ліда
1,66%
CTR оголошень
13,60%
коефіцієнт конверсії
Підсумки
Ми вивели питання рекрутингу у цій компанії на новий рівень. За допомогою таргету щотижня закриваються нові вакансії. Актуальні вакансії, зі слів рекрутера, закриваються наразі в 4 рази швидше.