SMM ПРОСУВАННЯ
ДЛЯ ДНК-ТЕСТІВ “HUMESS”

Опис проєкту

HUMESS – один із лідерів ринку ДНК-тестів для здоров’я в Україні. Компанія співпрацює з європейськими лабораторними комплексами, займається розшифровкою генетичних тестів та складає індивідуальні рекомендації з покращення здоров’я для своїх клієнтів.

Задачі проєкту

01

SMM

Соціальні мережі в цьому проєкті мають важливе значення на мапі Customer Journey. Майже кожен покупець аналізує сторінку в Інстаграм перед прийняттям рішення про покупку, тому наша задача – повноцінно розкрити сутність продукту і викликати довіру аудиторії.

02

Таргетована реклама

Таргет – це ключова частина CJM, бо його задача – залучення нової аудиторії на сайт, де люди можуть вивчити опис продуктів і залишити заявку. Результати по таргетованій рекламі ми опублікуємо трохи пізніше в окремому кейсі.

СТРАТЕГІЯ

На початку співпраці ми:

  • Проаналізували поточні результати компанії
  • Визначили Customer Journey Map (шлях клієнта)
  • Сформували портрети наших клієнтів
  • Прописали стратегію ведення соцмереж та реклами

ДНК-тести це доволі новий продукт для України, середній чек – орієнтовно 350$, тому потенційним покупцям потрібен час на прийняття рішення про покупку.

Задачею соцмереж було розкрити сутність продукту, пояснити чому важливо знати сильні та слабкі сторони свого організму, розуміти особливості генотипу та як тримати власне здоров’я під контролем.

КОНТЕНТ У СОЦМЕРЕЖАХ

Проаналізувавши болі аудиторії ми вирішили запровадити 3 типи контенту: корисний, пізнавальний та гумористичний.

Для корисного контенту в постах ми використовували каруселі, котрі розкривають тему більш детально не тільки в тексті, а і в зображеннях та таблицях.

Для корисного контенту в сторіс ми використовували такі рубрики як:

  • правда/міф про неочевидні аспекти здорового способу життя;
  • актуальні теми збереження молодості, краси та загального здоров’я;
  • про гени, сучасну нутриціологію та біохакінг простими словами.

Для гумористичного контенту в постах ми використовували трендові жарти в reels, де кожна людина могла впізнати себе. Ці reels дуже добре вплинули на показники репостів та збереження.

ПОКАЗНИКИ КОНТЕНТа У СОЦМЕРЕЖАХ

Сторіс

Показники по активності в сторіс у 1-й місяць роботи (серпень)

Перегляди Відвідування профілю Участь в опитуванні
15 751 73 243

Показники по активності в сторіс через 3 місяці роботи (листопад)

Перегляди Відвідування профілю Участь в опитуванні
26 432 176 646

Стрічка

Показники по активності в стрічці у 1-й місяць роботи (серпень)

Likes Репост/Saves Comments Відвідування профілю ERR
164 15/81 108 140 4,32%

Показники по активності в стрічці через 3 місяці роботи (листопад)

Likes Репост/Saves Comments Відвідування профілю ERR
498 74/325 109 513 29,72%

Один з кращих постів

Підписники

На початку роботи (серпень 2024 року) кількість підписників становила 1668 користувачів. За 3 місяці співпраці їх кількість збільшилась на понад 164% і перевищила позначку в 4408 фоловерів.

Результат

2740

залучено підписників за 3 місяці

В 6,9 разів

зріс ERR сторінки

Співпрацю з проєктом почали у серпні 2024 і все ще продовжуємо її на момент публікації кейсу (24.04.2024).

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Обговорити проєкт