ПРОСУВАННЯ ДИСТРИБ’ЮТОРА ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ HORECA

Проєкт

За ефективним налаштуванням таргетованої реклами до нас звернулась компанія дистриб’ютор. Їх спеціалізація – це одноразовий посуд та інші товари для готелів, ресторанів або кавʼярень.

Результат

2150 лідів

за 6 місяців

0,85$

вартість ліда

2,21%

CTR оголошень

ЕТАП №1 – ТЕСТУВАННЯ НІШІ

Оскільки товарна лінійка налічує декілька тисяч SCU, то спочатку ми запустили трафік на лід-форму. Просувались загальні креативи з закликом “Замовляй все необхідне для HORECA”. Після оформлення заявки, користувач отримував детальний прайс-лист.

Загальні банери

ЕТАП №2 – ЗАПУСК ТОВАРКИ

Ми отримали гарні результати, але для помітного зростання треба було кардинально змінити воронку просування. Тому ми розробили міні сайт на 4 блоки та почали запускати на нього товарний каталог (каруселі по 20 – 30 карток з основними категоріями).

Це рішення дозволило зменшити вартість ліда в 5 разів!

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ САЙТ

ТОВАРНИЙ КАТАЛОГ

Результат

В результаті за 6 місяців просування ми отримали 2150 лідів по 0,85$ за кожного. Нам залишається лише працювати з аудиторіями показу та оновлювати дизайн каталогу під сезон чи акції.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Обговорити проєкт