Маркетинг для житлового комплексу: як продавати квартири під час війни

Опис проєкту

У 2023 році ми почали співпрацю з клієнтом по ЖК «Міланж», розташованому у передмісті Києва, в селі Мила, за 11 км від столиці. Комплекс включає три черги будівництва, у кожній з яких є квартири площею від 37 до 87 м².

Результати просування за 2 роки

2096

лідів за 2 роки

7,60 $

вартість ліда

5,98%

коефіцієнт конверсії

1,19%

CTR оголошень

Логотип

У лого використовуються три варіанти кольору: основний – чорний, інвертований – білий та пісочний. Ці адаптації дозволяють зберігати логотип без змін та використовувати його для різних поверхонь та фонів.

Брендбук

Весь брендбук оформлено у 27 сторінок

ЕТАП 1 – Сучасний брендинг

Іміджмейкінг для цього проєкту ми вибудовували з нуля: від назви та візуалізацій будинку, до фірмового стилю та брендбуку. Головні акценти зосередили на європейській вишуканості, локальній ідентичності та візуальній естетиці. Детальніше про розробку бренду тут: well-done.com.ua/brand/milange.

ЕТАП 2 – Ефективний сайт

Ми створили для ЖК «Міланж» зручний та ефективний сайт, який надає розгорнуту інформацію про переваги комплексу, доступні планування та умови придбання. Більше деталей тут: well-done.com.ua/website/milange.

ЕТАП 3 – Трендовий SMM

Після створення бренду та запуску сайту ми перейшли до просування в соціальних мережах. Основний акцент зробили на якісному контенті, який відображає цінності бренду. Регулярні публікації, активна взаємодія з аудиторією та аналіз зворотного зв’язку сприяли зростанню зацікавленості до продукту. Нижче ви знайдете приклади роликів, створених в рамках нашої стратегії:

ЕТАП 4 – Таргетована реклама

За два роки роботи над проєктом ми протестували понад 40 різних гіпотез у таргетованій рекламі, що дозволило нам досягти значних результатів.

Детальніше про таргетовану рекламу

01

Сегментація аудиторій.

Робили запуски на аудиторії як з одним інтересом, так і з поступовим звуженням на 3-4, що надалі допомогло покращити якість заявки та зменшити її середню вартість.

02

Платформи та плейсменти

Працювали з різними рекламними платформами та плейсментами, тестуючи рекламу. Найбільше заявок надходило з Facebook, але саме заявки з Instagram частіше приводили до реальних продажів квартир.

03

Геотаргетинг

Оскільки комплекс знаходиться у передмісті Києва ми вирішили тестувати одразу декілька точок з радіусом в 3-4 км на різні аудиторії. У підсумку було виявлено 7 найрезультативніших геолокацій, оптимізувавши які ми досягли конверсії понад 10%.

04

Масштабування

І ще багато різних гіпотез, стосовно форматів оголошення та типів запусків, головних меседжів та УТП, порівняння ефективності Lead-form і сайту, а найголовніше — різні варіанти масштабування, щоб досягти збільшення саме якісних заявок.

Висновки

Наша маркетингова кампанія для ЖК «Міланж» стала прикладом ефективного поєднання креативного підходу та чіткої стратегії. Завдяки побудові ефективної воронки продажів, яка включала розробку інформативного сайту та лід-форм, ми змогли залучити значну кількість цільових звернень.

Точна сегментація аудиторії та використання ефективних рекламних інструментів дозволили досягти високої конверсії: 2096 лідів за середньою вартістю 7,60$. Що в фінальному результаті перетворилось на 43 продані квартири та впізнаваний бренд, який продовжує залучати нових клієнтів.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Кейси з digital просування

Дивитись всі роботи
Обговорити проєкт