Маркетинговий супровід проєкту: від створення ідеї до повного продажу всіх квартир.

Про проєкт

ЖК Міланж

Новий та сучасний житловий комплекс в 10 хвилинах їзди від Києва. Забудовник звернувся до нас, щоб отримати повний маркетинговий супровід проєкту: від створення ідеї до повного продажу всіх квартир.

Задачі

01

Брендинг

Забудовник звернувся до нас, щоб отримати комплексний маркетинговий супровід проєкту: від створення ідеї до повного продажу всіх квартир.

02

Сайт

Була поставлена задача розробити сайт, який надає детальну інформацію про житловий комплекс. Читати кейс

ВІЗУАЛІЗАЦІЇ

Перше, з чого ми почали роботу над проєктом – створення візуалізацій будинку з командою архітекторів. Внесли своє бачення у зовнішній вигляд житлового комплексу, щоб зробити його привабливим для покупців. Бо саме візуалізації будинку грають важливу роль при дизайні рекламних макетів, соцмереж та сайту.

НЕЙМІНГ

Ми хотіли знайти милозвучну назву, яка легко запамʼятовується. Вирішили обіграти назву населеного пункту, та європейський нарратив. Так народилася назва – Міланж (Milange).

Логотип

У лого використовуються три варіанти кольору: основний – чорний, інвертований – білий та пісочний. Ці адаптації дозволяють зберігати логотип без змін та використовувати його для різних поверхонь та фонів.

БРЕНД- АЙДЕНТИКА

Візуальний стиль бренду передає затишність, символізує відкритість та турботливе ставлення до майбутніх мешканців. Основні кольорові рішення схожі на зовнішній фасад будівлі.

#F4B67C

#9B614D

#2b2b2b

#ffffff

ШРИФТИ

У лого використовуються три варіанти кольору: основний – чорний, інвертований – білий та пісочний. Ці адаптації дозволяють зберігати логотип без змін та використовувати його для різних поверхонь та фонів.

Брендбук

Весь брендбук оформлено у 27 сторінок

Результати

Читайте як ми створювали бренд житлового комплексу: назва, бренд-айдентика, логотип, макети поліграфічної продукції

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Обговорити проєкт