Брендинг житлового комплексу ЖК «ГОРОДОК»

Про проєкт

ЖК «Городок»

Комплекс знаходиться на лівому березі Дніпра. Проєктом заплановано три секції на 400 квартир. У дворі передбачено три ігрові майданчики та зони відпочинку. ЖК «Городок» — це простір для щасливих людей, які цінують спокій і сімейний затишок. Уявіть собі місце, де створені всі умови для комфортного життя, відпочинку, навчання, занять спортом та улюбленою справою.

Задачі

01

Брендинг

Читайте як ми створювали брендинг для ЖК «Городок»

02

Сайт

Під час роботи над проєктом ми враховували, що конкуренція на ринку нерухомості Дніпра дуже зросла. У той же час у ЖК «Городок» є безліч переваг, про які потрібно розповісти. Детальніше

03

Реклама та SMM

Основою стратегії digital-просування ЖК «Городок» виступає комбінація з SMM, таргетингової та контекстної реклами. Читати кейс

ПРОВЕЛИ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ У КІЛЬКОХ СЕГМЕНТАХ

01

Житлові комплекси лівого берега Дніпра

02

ЖК у нашому ціновому сегменті у центральних районах Дніпра

03

Всі ЖК класу «комфорт» у Дніпрі

СФОРМУВАЛИ ПОРТРЕТ НАШИХ "ІДЕАЛЬНИХ МЕШКАНЦІВ"

Крім базових демографічних параметрів, ми виділили і поведінкові мотиви.

Частина наших покупців – це мешканці лівого берега, які бажають підвищити свій рівень життя. Причому, чим ближче до ЖК вони проживають – тим вищий їхній інтерес.

Для нас важливо залучити мешканців правого берега, які працюють у центрі. Це пов’язано з тим, що вартість квадратного метра в центральних районах міста зросла за останній рік, тому люди розглядають альтернативні варіанти в межах свого бюджету. При цьому ЖК «Городок» має ряд переваг, які роблять його привабливим навіть на тлі центральних новобудов.

ВИЗНАЧИЛИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЖК

“Місце, де живуть сімейні історії” – головний меседж, який ми транслюємо в офлайн та діджитал рекламі. Нам важливо створити комфортне життя для сімейних пар.

БРЕНДИНГ

Наш дизайнер почав робити нариси логотипу. Їх було дуже багато, тому ми провели внутрішній відбір. Вибрали 4 найкращі варіанти та показали їх клієнту. Затвердження пройшло швидко і майже без правок

ПІСЛЯ ЛОГОТИПУ ПОЧАЛАСЯ РОБОТА НАД ОФОРМЛЕННЯМ НОСІЇВ

Іконки

Коли розробка брендингу добігала завершення, у нас несподівано народилася ще одна ідея – створення унікальних іконок.

Результат

Створили бренд житлового комплексу: назву, бренд-айдентику, логотип, макети поліграфічної продукції.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Обговорити проєкт