Брендинг житлового комплексу ЖК «ГОРОДОК»

Про проєкт
ЖК «Городок»
Комплекс знаходиться на лівому березі Дніпра. Проєктом заплановано три секції на 400 квартир. У дворі передбачено три ігрові майданчики та зони відпочинку. ЖК «Городок» — це простір для щасливих людей, які цінують спокій і сімейний затишок. Уявіть собі місце, де створені всі умови для комфортного життя, відпочинку, навчання, занять спортом та улюбленою справою.
Задачі
Брендинг
Сайт
Реклама та SMM
ПРОВЕЛИ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ У КІЛЬКОХ СЕГМЕНТАХ
Житлові комплекси лівого берега Дніпра
ЖК у нашому ціновому сегменті у центральних районах Дніпра
Всі ЖК класу «комфорт» у Дніпрі
СФОРМУВАЛИ ПОРТРЕТ НАШИХ “ІДЕАЛЬНИХ МЕШКАНЦІВ”
Крім базових демографічних параметрів, ми виділили і поведінкові мотиви.
Частина наших покупців – це мешканці лівого берега, які бажають підвищити свій рівень життя. Причому, чим ближче до ЖК вони проживають – тим вищий їхній інтерес.
Для нас важливо залучити мешканців правого берега, які працюють у центрі. Це пов’язано з тим, що вартість квадратного метра в центральних районах міста зросла за останній рік, тому люди розглядають альтернативні варіанти в межах свого бюджету. При цьому ЖК «Городок» має ряд переваг, які роблять його привабливим навіть на тлі центральних новобудов.


ВИЗНАЧИЛИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЖК
“Місце, де живуть сімейні історії” – головний меседж, який ми транслюємо в офлайн та діджитал рекламі. Нам важливо створити комфортне життя для сімейних пар.

БРЕНДИНГ
Наш дизайнер почав робити нариси логотипу. Їх було дуже багато, тому ми провели внутрішній відбір. Вибрали 4 найкращі варіанти та показали їх клієнту. Затвердження пройшло швидко і майже без правок
ПІСЛЯ ЛОГОТИПУ ПОЧАЛАСЯ РОБОТА НАД ОФОРМЛЕННЯМ НОСІЇВ




Іконки
Коли розробка брендингу добігала завершення, у нас несподівано народилася ще одна ідея – створення унікальних іконок.
Результат
Створили бренд житлового комплексу: назву, бренд-айдентику, логотип, макети поліграфічної продукції.