Брендинг громадської організації “ТУТ”

ЗАДАЧІ
Брендинг
Сайт
НЕЙМІНГ
“МОЖЕТЕ ПРИДУМАТИ НЕЙМІНГ НА ЗАВТРА?”
Була звичайна середа. В офісі спокійно точилася робота. О 15:41 надходить повідомлення від клієнта з проханням вигадати неймінг для громадської організації.
17:06 – ПЕРЕМОЖНИЙ ВАРІАНТ-НАЗВА УВІЙШОВ У ЧАТ. ЗНАДОБИЛОСЯ ВСЬОГО ПІВТОРИ ГОДИНКИ.
КЛІЄНТ ЗАТВЕРДИВ НАЗВУ – ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ТУТ (ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОГО ТВАРИННИЦТВА)


Назва креативно обіграна в месседжах бренду
- ТУТ за ефективне годування тварин
- ТУТ задають тренди тваринництва
- ТУТ найдосконаліші технології
БРЕНД-АЙДЕНТИКА
Після блискавичної розробки неймінгу ми почали брифування клієнта і зібрали всі ключові тези про організацію. Розробили бренд-платформу, в рамках якої визначили ключові пункти, чому технологи повинні вступати в організацію. Ми допомогли клієнту сформулювати місію та завдання організації.


Кольори
Фірмовий стиль виконаний у характерному для сільськогосподарського бізнесу зеленому кольорі. Такою стилістикою ми підкреслюємо екологічність організації та заклик до інновацій.
Основна гама:
#00633c
#3a9948
#72bf4b
Кольори
Допоміжна гама:
#00ADF3
#FF411F
#FFA400
ЛОГОТИП
В ідеї логотипу — зелений лист, що означає перехід на наступний рівень, прогрес технологій у порівнянні зі звичайними способами вирощування, турботу про екологію та догляд за тваринами та рослинами.
РЕЗУЛЬТАТ
З нуля допомогли створити бренд громадської організації
- Назва та бренд-платформа
- Логотип та фірмовий стиль
- Односторінковий сайт для реєстрації учасників