Кейс з просування інтернет-магазину MARYMAX
Про проєкт
MARYMAX — український бренд функціонального та повсякденного одягу з авторським дизайном. Налічує більш ніж 20 категорій різноманітного одягу: від купальників до пуховиків з доставкою по всьому світу.
Задачі на старті
Збільшити загальний обсяг продажів. Впровадити повноцінну стратегію e-commerce просування. Запустити з 0 таргетовану та контекстну рекламу націлену на продажі в новому інтернет-магазині.
Хід роботи
Наша співпраця з брендом почалась зі створення інтернет-магазину, а вже з січня 2024 року ми додатково взялись за просування. Для цього ми розробили та впровадили комплексну маркетингову стратегію.
Вона охоплювала як збільшення кількості підписників та залучення лідів через Instagram Direct, так і стимулювання продажів через сайт за допомогою таргетованої та контекстної реклами.
Контекстна реклама
Ми використали найбільш ефективні типи рекламних кампаній в Google саме для ніші одягу:
- Товарна реклама окремих категорій: допомогла акцентовано просувати найбільш популярні позиції та отримувати найнижчу вартість залучення клієнта.
- Performance max кампанії: допомогли залучати нових клієнтів по мінімальній вартості за транзакцію, використовуючи увесь каталог товарів.
- Пошукові кампанії та ремаркетинг: максимально ефективні для залучення аудиторії та стимулювання повторних покупок.
Таргетована реклама
Впровадили комплексну стратегію просуваючи, як інтернет-магазин, так і профіль в Instgram. Основні типи рекламних кампаній:
- Товарний каталог та підбірки. Головний тип рекламних кампаній для будь-якого інтернет-магазину одягу. Адже такі кампанії допомагають генерувати, як продажі через сайт, так і листування в Direct. За нашим досвідом вартість розпочатого листування з товарної реклами знаходяться на рівні або навіть на 20% нижчі ніж прямі директові кампанії.
- Просування публікацій в інстаграм. Найбільш ефективний спосіб залучати нових підписників та отримувати листування в Direct. Таким чином ми досягаємо комплексного ефекту, як в збільшенні продажів, так і у довготривалому розвитку сторінки.
Результати за рік роботи
Через підписання NDA ми не можемо розголошувати усі показники, але і наявні рекламні метрики вражають. За 2024 рік ми:
Збільшили обсяг продажів на 104%
Збільшили та утримуємо ROAS (окупність) – 2548%
Отримали 12 000 + листувань в Direct