Просування соціальних мереж та таргет для автокварталу «Авто-Імпульс»
Про проєкт
«Авто-Імпульс» об’єднує п’ять найбільших в Дніпропетровському регіоні офіційних дилерських центрів таких брендів авто: Ford, MG, Peugeot, Nissan та Mazda. В автокварталі ви можете придбати різні моделі авто в різних комплектаціях, а також скористатися сервісним СТО та автомийкою.
Задачі проєкту
SMM
Для автосалону соціальні мережі є потужним інструментом залучення нових підписників, підтримки лояльності існуючих клієнтів та формування активної спільноти навколо бренду. Не менш важливим є і підвищення ER сторінки за рахунок якісного та корисного контенту для майбутніх покупців авто.
Фото- та відеозйомки
Авто — це товар, який в першу чергу «купують очима». Саме тому ми прагнули передати емоції та враження від водіння через якісні фото та відео. Так ми намагались закохати клієнтів в автомобіль, ще до тест-драйву.
«Авто-Імпульс» вже 14 років представляє в Дніпрі одразу 5 популярних автобрендів. Усі вони мають власні брендбуки, тож під час створення контенту обовʼязково необхідно було дотримуватись їх стилю.
На першому етапі ми розробили єдину візуальну концепцію для всіх брендів, зберігши при цьому унікальність кожного з них. Наступним завданням було забезпечити рівномірний розподіл контенту, щоб кожен бренд отримав належну увагу.
Стратегія контенту
Проаналізувавши аудиторію ми вирішили запровадити 3 типи контенту: продаючий, гумористичний та інформаційний.
Для продаючого контенту в постах ми використовували каруселі та експертні відео, котрі розкривають переваги та пропозиції більш детально, а не тільки в тексті.
За гумор в постах відповідали жартівливі reels, де кожна людина могла впізнати себе.
Найбільшу кількість реакцій збирають драйвові відео з презентацією авто та продаючі відео з умовами придбання авто
Приклади stories
В Stories ми додаємо підбірки цікавих фактів, поради, історії про те, як змінювались авто з плином часу, акцентуємо на особливостях кожної з марок авто та проводимо різноманітні опитування для залучення аудиторії.
Залучення підписників
В проєкті ми регулярно запускаємо таргетовану рекламу для залучення нових підписників. З моменту співпраці акаунт виріс до 1924 цільових підписників.
Організація зйомок
Результати
6
місяців плідної співпраці
648
підписників залучили
8,72%
середній ER сторінки
Співпрацю з проєктом почали у квітні 2024 і все ще продовжуємо її на момент публікації кейсу — 04.10.2024