Брендинг громадської організації “ТУТ”
ЗАДАЧІ
Брендинг
Наш постійний клієнт звернувся для розробки назви, бренду та візуальної айдентики для громадської організації.
Сайт
Клієнт поставив задачу розробити простий та зрозумілий сайт компанії. Читайте як ми це робили за посиланням
НЕЙМІНГ
“МОЖЕТЕ ПРИДУМАТИ НЕЙМІНГ НА ЗАВТРА?”
Була звичайна середа. В офісі спокійно точилася робота. О 15:41 надходить повідомлення від клієнта з проханням вигадати неймінг для громадської організації.
17:06 – ПЕРЕМОЖНИЙ ВАРІАНТ-НАЗВА УВІЙШОВ У ЧАТ. ЗНАДОБИЛОСЯ ВСЬОГО ПІВТОРИ ГОДИНКИ.
КЛІЄНТ ЗАТВЕРДИВ НАЗВУ – ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ТУТ (ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОГО ТВАРИННИЦТВА)
Назва креативно обіграна в месседжах бренду
- ТУТ за ефективне годування тварин
- ТУТ задають тренди тваринництва
- ТУТ найдосконаліші технології
БРЕНД-АЙДЕНТИКА
Після блискавичної розробки неймінгу ми почали брифування клієнта і зібрали всі ключові тези про організацію. Розробили бренд-платформу, в рамках якої визначили ключові пункти, чому технологи повинні вступати в організацію. Ми допомогли клієнту сформулювати місію та завдання організації.
Кольори
Фірмовий стиль виконаний у характерному для сільськогосподарського бізнесу зеленому кольорі. Такою стилістикою ми підкреслюємо екологічність організації та заклик до інновацій.
Основна гама:
#00633c
#3a9948
#72bf4b
Кольори
Допоміжна гама:
#00ADF3
#FF411F
#FFA400
ЛОГОТИП
В ідеї логотипу — зелений лист, що означає перехід на наступний рівень, прогрес технологій у порівнянні зі звичайними способами вирощування, турботу про екологію та догляд за тваринами та рослинами.
РЕЗУЛЬТАТ
З нуля допомогли створити бренд громадської організації
- Назва та бренд-платформа
- Логотип та фірмовий стиль
- Односторінковий сайт для реєстрації учасників