Комплексне digital просування для Pizza Day у 2024 році
Про проєкт
Pizza Day — лідер українського ринку піцерій формату “на виніс” із понад 200 закладами у 30+ містах. Переможець Ukrainian Business Award у 2023 році.
Задача проєкту
Наприкінці 2023 року компанія звернулася до нас із запитом на масштабування результатів digital просування за допомогою таргетованої та контекстної реклами. Через NDA не можемо розкривати цифри, але готові поділитися ключовими успіхами співпраці. Основні виклики, які потрібно було вирішити:
- Посилення онлайн-продажів через сайт.
- Оптимізація реклами для залучення нових клієнтів та утримання постійних.
- Розширення мережі піцерій та просування нових торгових точок.
- Просування Франшизи “Pizza Day” та залучення франчайзі.
Результати співпраці за 2024 рік
🚀 2Х зростання онлайн-продажів
🚀 – 35% вартість клієнта
🚀 5.87 показинк ROAS
Хід роботи
Перед початком роботи ми провели детальний аудит, розробили та впровадили комплексну стратегію просування, яка допомогла значно підвищити ефективність digital реклами для Pizza Day.
Що зробили:
✅ Провели реструктуризацію рекламного аккаунту.
✅ Впровадили нові формати показу реклами.
✅ Розробили персоналізовані креативи для різних сегментів клієнтів.
✅ Запустили сотні рекламних кампаній з просування торгових точок у нових регіонах.
✅ Впровадили стратегію просування франшизи Pizza Day.
Масштабування продажів та клієнтської бази
Стратегія
🔹 Впровадили детальну сегментацію рекламних кампаній та сценаріїв ремаркетингу.
🔹 Налаштували аналітику для відстеження ефективності кожного каналу.
🔹 Розробили дизайн товарного каталогу та картки для кільцевої галереї.
Креативи
Впровадження нових форматів збільшило рентабельність інвестицій на 40%.
Використання каталогу та каруселей збільшило CTR на 36% у результаті ми отримали на
60% більше трафіку на сайт, а кількість покупок збільшилось в 1,5 рази.
Результат
Збільшили коефіцієнт конверсії в 1,5 разів що в результаті знизило вартість конверсії з сайту на -31,19%.
Просування нових торгових точок
Стратегія
🔹 Запустили понад 100 кампаній з геотаргетингом по радіусі від кожної точки.
🔹 Впровадили акційні механіки та спецпропозиції для першої покупки.
🔹 Створили динамічні оголошення з акцентом на зручність покупки.
Результат
В результаті роботи відкрито понад 100 нових піцерій. Загальна кількість показів реклами складала понад 1.000.000 показів на місяць.
Залучення франчайзі та інвесторів
Стратегія
🔹 Оптимізували сайт під B2B-сегмент з акцентом на основні етапи запуску франшизи.
🔹 Запустили кампанії під різні групи інвесторів, з персоналізованими офферами.
🔹 Підключення retargeting-механік з прогрівом щоб підштовхувати інвестора до заявки.
Креативи
Ретаргетинг для B2B-сегмента збільшив кількість інвесторів на 50%, а тестування нових візуалів знизило банерну сліпоту на 15%, покращивши ефективність кампаній.
Результат
Створили ефективну систему лідогенерації для B2B-сегменту та залучили понад 500 потенційних інвесторів.
Підсумки
Масштабувати бізнес лідера ринку — це не просто про рекламу, а про постійну адаптацію, пошук нестандартних рішень і готовність змінювати стратегію на ходу.
За період роботи ми забезпечили стабільне зростання усіх результатів.
✅ Подвоїли онлайн-продажі
✅ Знизили вартість залучення клієнта на 35%
✅ Вийшли на ROAS 5.87
✅ Збільшили трафік на сайт на 60%
✅ Підняли конверсію в 1,5 рази
Pizza Day — сильний гравець, який завжди прагне більшого та задає високу планку якості. Для нас це був виклик, і ми не просто виправдали очікування, а перевершили їх. Допомогли бізнесу зростати, знаходили рішення у найшвидші терміни та працювали на випередження. Як результат — Pizza Day ще більше закріпилася на ринку, а ми ще раз довели, що Well Done — це про надійність, результат і справжнє партнерство.