Налаштування таргетованої реклами для барбершопу Unity
Проєкт
Новий барбершоп у місті Дніпро, з топовими майстрами та кабінетом подолога. “Unity barbershop” відкрився влітку 2022 року, а в жовтні 2022 року власник звернувся до нас для налаштування таргетованої реклами.
Задача
Систематично залучати нових клієнтів за допомогою таргетованої реклами у соцмережах Facebook та Instagram.
LTV – КЛЮЧОВИЙ ПОКАЗНИК ДЛЯ БАРБЕРШОПУ
Lifetime Value – це прибуток, який приносить клієнт за весь час роботи. Бо якщо клієнт задоволений стрижкою, то він може стати постійним відвідувачем на багато місяців, або навіть років. У такому разі, вартість залучення клієнта виглядає дуже малою на фоні прибутків які він принесе.
РЕКЛАМНІ КРЕАТИВИ
За нашою аналітикою, найкраще працювали банери з креативним дизайном (або фотографією), а також банери де були знижки, і акційні пропозиції. Показуємо декілька найрезультативніших.
РЕКЛАМНІ СТРАТЕГІЇ
За 3 місяці ми протестували трафік на сайт барбершопу, і трафік на сервіс запису до майстра (alteg.io). Статистика показала, що другий варіант воронки має конверсію вдвічі більшу, ніж трафік на сайт. Ми пояснюємо це тим, що шлях до кінцевої мети у користувача швидше.
РЕЗЮМЕ
Отже таргетингова реклама у Facebook та Instagram – це вдалий інструмент для залучення клієнтів у барбершопи та салони краси. Головне – правильно підійти до рекламних оголошень та налаштувань. А для окупності бізнесу у довготривалій перспективі мають бути професійні майстри та високий рівень сервісу, щоб клієнти залишалися з вами надовго. Ми почали роботу над проєктом у жовтні 2022 року і досі* продовжуємо співпрацю, додаючи нові напрями та послуги.
*на момент публікації кейсу (19.11.2023) ми ще продовжуємо співпрацю з цим клієнтом
РЕЗУЛЬТАТИ ЗА ТРИ МІСЯЦІ
304
нових клієнтів
2,5$
вартість клієнта
530%
ROAS за 3 місяці