Збільшення продажів жіночого взуття через таргетовану рекламу

Опис проєкту

TAPULI – це мультибрендовий магазин взуття із власним виробництвом та потужною Instagram базою (150 000+ підписників на сторінці). Співпрацю розпочали з жовтня 2024 року.

Задача проєкту

До нас клієнт вже пробував запускати рекламу, але відчутного приросту замовлень не отримав.
Нашим завданням було збільшити кількість продажів Instagram-магазина за рахунок ефективної таргетованої реклами.

Результати за 12 місяців

✅ 12 000+ листувань
✅ 20 000+ нових підписників
✅ 4,93 $ вартість залучення клієнта

Етап 1: Інстаграм-магазин

На початку роботи з проєктом ми впровадили комплексну стратегію просування, що складалась із двох ключових напрямів: Direct та трафік.

Direct

Це основний канал продажів Instagram-магазина. Тому ми запускати до 30 креативів одночасно, щоб швидко знаходити зв’язки, які дають конверсії в заявки, а не просто дешеві кліки.Такий підхід дозволяє швидко знаходити ті зв’язки, які реально приводять покупців, а не просто кліки. Результат: середня ціна за листування на рівні 1,1$.

Трафік

Паралельно ми запускали кампанії на трафік для збільшення кількості підписників та формування додаткової «теплої» аудиторії, яка буде купувати згодом.
Вартість підписника становила $0,42.
Окремою фішкою від нас було оптимізувати трафік не під дешеві кліки, а саме під дешеві листування. Це дозволило генерувати 20% усіх діалогів саме через ці кампанії, що робило їх окупними практично одразу.

Етап 2:
E-commerce - cайт

Після року зростання продажів в Instagram клієнт був готовий до масштабування. Тому ми перейшли до розробки повноцінного інтернет-магазина. Детальніше про створення сайту тут (посилання).

Рекламу запустили у трьох напрямках: сезонні категорії взуття з найнижчою ціною покупки, високомаржинальні преміальні моделі та регулярне просування новинок. Такий підхід дозволяє утримувати стабільну ціну заявки, збільшувати прибуток і швидко тестувати попит на новий асортимент.

Додатковою фішкою від нас було використання в каталогах не стандартних фото на білому фоні, а «інстаграмних» знімків взуття на нозі. Це збільшило CTR та час взаємодії з картками товару.

Також ми інтегрували різні формати подачі (каруселі, слайд-шоу та підбірки).

Результати реклами на сайт за перші 3 місяці роботи:

  • 500+ покупок
  • 7,62$ вартість клієнта
  • 865% ROAS

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Кейси з digital просування

Дивитись всі роботи
Обговорити проєкт