Збільшення продажів жіночого взуття через таргетовану рекламу

Опис проєкту
TAPULI – це мультибрендовий магазин взуття із власним виробництвом та потужною Instagram базою (150 000+ підписників на сторінці). Співпрацю розпочали з жовтня 2024 року.
Задача проєкту
До нас клієнт вже пробував запускати рекламу, але відчутного приросту замовлень не отримав.
Нашим завданням було збільшити кількість продажів Instagram-магазина за рахунок ефективної таргетованої реклами.
Результати за 12 місяців
✅ 12 000+ листувань
✅ 20 000+ нових підписників
✅ 4,93 $ вартість залучення клієнта

Етап 1: Інстаграм-магазин
На початку роботи з проєктом ми впровадили комплексну стратегію просування, що складалась із двох ключових напрямів: Direct та трафік.
Direct
Це основний канал продажів Instagram-магазина. Тому ми запускати до 30 креативів одночасно, щоб швидко знаходити зв’язки, які дають конверсії в заявки, а не просто дешеві кліки.Такий підхід дозволяє швидко знаходити ті зв’язки, які реально приводять покупців, а не просто кліки. Результат: середня ціна за листування на рівні 1,1$.
Трафік
Паралельно ми запускали кампанії на трафік для збільшення кількості підписників та формування додаткової «теплої» аудиторії, яка буде купувати згодом.
Вартість підписника становила $0,42.
Окремою фішкою від нас було оптимізувати трафік не під дешеві кліки, а саме під дешеві листування. Це дозволило генерувати 20% усіх діалогів саме через ці кампанії, що робило їх окупними практично одразу.

Етап 2:
E-commerce - cайт
Після року зростання продажів в Instagram клієнт був готовий до масштабування. Тому ми перейшли до розробки повноцінного інтернет-магазина. Детальніше про створення сайту тут (посилання).
Рекламу запустили у трьох напрямках: сезонні категорії взуття з найнижчою ціною покупки, високомаржинальні преміальні моделі та регулярне просування новинок. Такий підхід дозволяє утримувати стабільну ціну заявки, збільшувати прибуток і швидко тестувати попит на новий асортимент.
Додатковою фішкою від нас було використання в каталогах не стандартних фото на білому фоні, а «інстаграмних» знімків взуття на нозі. Це збільшило CTR та час взаємодії з картками товару.
Також ми інтегрували різні формати подачі (каруселі, слайд-шоу та підбірки).
Результати реклами на сайт за перші 3 місяці роботи:
- 500+ покупок
- 7,62$ вартість клієнта
- 865% ROAS
