Брендинг для доставки піци True Pizza
ЗАДАЧІ
Власники звернулись до нас на початку 2023 року. Формат закладу – dark kitchen (коли немає посадкових місць, а їжу готують лише для доставки). Нашим завданням було створити бренд, який має запасти в душу Дніпрянам. Після брендингу ми створили зручний сайт для оформлення замовлень – про це написали тут.
НЕЙМІНГ
На початку ми сформували портрети майбутньої аудиторію покупців, визначили сегмент ринку, який буде займати наш майбутній бренд. Розуміючи портрет клієнтів почали шукати креативну назву, яка не має бути “крінжовою”, або мати якесь italiano-походження. Після 20+ розглянутих назв ми згенерували – TRUE PIZZA. Вона одразу всім сподобалась, бо підкреслює відношення до рецептури. Наш клієнт дуже серйозно підходить до смаку піци, її інгредієнтів. Тому слово TRUE (справжня) дуже класно підкреслює цю концепцію.
ЛОГОТИП
Майже разом з назвою народилося і бачення логотипу – стилістика графіті. Можливо на нас вплинув безтурботний початок 2000-х, коли всі слухали Snoop Dog, Dr.Dre та 50CENT. В той час у нас не було гаджетів, тому замість інтернету ми малювали графіті, катались на скейтах, та займались break dance. Покоління, яке зростало на цих субкультурах і є основною нашої цільової аудиторії. Тому тут знову стався perfect match. Логотип ми створили та затвердили доволі швидко.
БРЕНД АЙДЕНТИКА
У відповідному графіті стилі виконаний дизайн коробки, інструкція з розігріву піци, та стікерпак.
Інструкція з розігріву
Стікери
Розробили прикольні стікери
РЕЗУЛЬТАТ
Створили концептуальний бренд для доставки піци TRUE PIZZA.