Оновлення бренд-айдентики для магазину & бренду взуття Tapuli
Опис проєкту:
TAPULI — магазин взуття, який існує на ринку вже понад 5 років. За цей час бренд пройшов шлях від амбітного стартапу до власного виробництва із широким асортиментом.
Задачі проєкту:
Засновниця компанії звернулась до нас на початку 2025 року. Нашим завданням було оновити логотип та усю айдентику бренду: зберегти впізнаваність, актуалізувати форми та кольори, відобразити розквіт бренду за час його роботи.
До того ж укластись в короткі терміни (спойлер: затвердили все за два тижні ;)).
Після ребрендингу ми також розробили функціональний сайт, що доповнює новий візуальний стиль — детальніше про це тут.
Брифінг + Дослідження
Почали з бази: глибокого брифінгу клієнта. Зрозуміли, який стиль, кольори, лінії та форми подобаються і, що важливо, багато уваги приділили тому, що не подобається. Це важливий етап, який значно знижує кількість ітерацій правок і зберігає нервові клітини обох учасників процесу :).
Далі — дослідження, глибоке дослідження, і знову дослідження. Проаналізували ЦА, конкурентів, тенденції в ніші та ринок загалом.
Концепція
Після аналізу ринку та побажань клієнтки, ми визначили ключові напрямки для створення нової айдентики. Нашим завданням було зробити логотип легким, повітряним, з тонкими лініями, але при цьому читабельним і гнучким.
Вирішили погратись з літерами «Т» і «U», або їхнім поєднанням: букви мали водночас поєднуватись у фірмовий знак і бути візуальним акцентом в лого.
Палітра
У палітрі бренду поєднали побажання клієнтки і трендові кольори сезону.
#F1E8DF
#A89E94
#625141
#39261F
#EAE3D3
#CABEA6
#767A61
#434834
Фотоконтент
Носії фірмового стилю
Результат
Запропонували чотири варіанти логотипа, зупинилась на першому та мінімально допрацювали. Фірмовий знак, що гармонійно поєднує літери «Т» і «U», став ключовим елементом нової айдентики, забезпечуючи миттєву впізнаваність бренду в онлайн-комунікаціях. Адаптивність знаку дозволяє ефективно використовувати його у різних форматах. В логотипі головним візуальним елементом зробили літеру «U». Таке рішення не перевантажує і водночас забезпечує бренду сильну, впізнавану айдентику.