Розробка інтернет-магазину кормів для собак з використанням ШІ технологій
Про клієнта
Pure Nutrition — новий український бренд суперпреміум корму для собак, із фокусом на натуральний склад, високий вміст м’яса та функціональні рецептури. В асортименті є лінійка сухих кормів та смаколиків для різних порід.
Цілі та задачі проєкту
Сучасний та стильний дизайн
Прокачана маркетингова складова
Зручний та клієнтоорієнтований функціонал
Мінімізація витрат на зйомки за рахунок ШІ
Технологічний сайт, який легко масштабувати
Розпочали з дослідження ринку, щоб зрозуміти потреби цільової аудиторії та конкурентне середовище. На основі цього аналізу ми створили маркетинговий прототип сайту, коригування до якого вносилися на основі реального фідбеку від цільової аудиторії, а не лише побажань клієнта.
Для розробки обрали платформу WooCommerce, яка ідеально підходить для інтернет-магазинів будь-яких сфер і забезпечує:
- зручне керування навіть великими каталогами товарів;
- гнучкість у реалізації нетривіальних дизайнерських рішень;
- можливість подальшого масштабування та додавання функціоналу.
Нижче ми продемонструємо найбільш цікаві рішення щодо дизайну та функціоналу.
Дизайн, що говорить сам за себе
Ми створили сайт, що презентує турботливий та преміальний характер бренду. Особливу увагу приділили головній сторінці, яка в деталях розкриває яскравість бренду, користь продукту та одразу підводить до покупки.
Сторінка товару, яка продає
Перетворили її на потужний лендінг, де зібрана вся необхідна інформація для прийняття рішення про покупку. Це не дефолтна сторінка, а продаючій перший екран та десять унікальних блоків з перевагами, кожен з яких має власний дизайн та анімації.
Варіації товару зі знижкою за обʼєм
Покупець бачить вигоду за більше замовлення прямо на сторінці — це мотивує обрати більший обʼєм і збільшує середній чек.
Деталі, які хочеться читати
Кожен з блоків сторінки покроково розкриває всі переваги продукту. Замість сухої інформації — візуально привабливі, динамічні та інформативні елементи.
- Блок з відео відгуками клієнтів
- Блок з перевагами і складом
- Подробиці про інгредієнти та користь
- Фото реального корму і розмір гранул
- Анімовані картки з перевагами раціонів
- Анімація про співвідношення ціни та якості
- Відгуки з фотографіями улюбленців
Ця сторінка чітко відповідає на питання «чому саме цей корм?», знімає сумніви і врешті — впевнено веде до замовлення.
Плаваюча кнопка "Купити"
Залишається в полі зору під час скролу, спрощує і пришвидшує ухвалення рішення про покупку. Дає можливість замовити корм як на першому екрані, так і на будь-якому іншому блоці сторінки.
Кошик, який мотивує замовити
Впровадили низку стратегічних фішок, що стимулюють продажі та допомагають збільшити середній чек на 10-20%.
- Додаткові товари.
- Прогрес-бар безкоштовної доставки.
- Знижка за реєстрацію.
Особистий кабінет, продуманий до дрібниць
Розробили особистий кабінет, що полегшує процес повторних замовлень. У ньому:
- Дані користувача — ім’я, e-mail, телефон, зміна пароля.
- Мої замовлення — історія покупок, статуси, швидкий повтор замовлення.
- Адреси доставки — збереження кількох адрес, без повторного введення даних на етапі оформлення замовлення (інтеграції з API Нової Пошти).
- Мої улюбленці* — окремий розділ з профілем пет-френда (порода, вік, вага)
* Це одна з ключових фішок сайту: завдяки анкеті улюбленця, клієнт у майбутньому отримуватиме персоналізовані рекомендації з підбору корму та нагадування про оновлення запасів.
Інтеграції, що працюють як єдина система
З метою, щоб сайт був повноцінним інструментом продажів і сервісу, ми реалізували низку важливих інтеграцій:
- Monopay — налаштували швидку та безпечну оплату з будь-якого пристрою.
- Нова Пошта (API) — додали автоматичне підтягування адрес доставки та відділень.
- KeyCRM — розробили кастомну інтеграцію через API, щоб забезпечити повну синхронізацію замовлень, ефективну роботу з клієнтською базою та точну відповідність усім бізнес-потребам клієнта.
- Checkbox — підключили програмний РРО, для здешевлення реєстрацій розрахункових операцій, впорядкування звітності та контролю платежів.
- Telegram — автоматизували інформування про нові замовлення в мессенжері для швидкого реагування менеджерів.
- Google Tag Manager — налаштування веб-аналітики, ремаркетингу, збір даних для звітів про електронну торгівлю.
Результат
Проєкт Pure Nutrition — приклад того, як із чистого аркуша можна створити живий та функціональний інтернет-магазин, який одразу працює на довіру і продажі.