Дизайн сайту для авторозбирання Junk

Клієнт

Junk — авторозбирання у Дніпрі, яка допомагає власникам авто підібрати запчастини. Компанія спеціалізується на найпоширеніших в Україні німецьких марках і моделях авто та співпрацює як з СТО, так і з автомобілістами напряму.

Клієнт звернувся до нас із завданням по редизайну сайту в рамках існуючої структури. Нам потрібно було ретельно проаналізувати ринок і створити дизайн, що вигідно б відрізнявся на фоні конкурентів. Верстку і роботу по бекенду повинен був виконати розробник на стороні клієнта

Задачі

01

Дизайн основних сторінок інтернет-магазину

02

Дизайн особистого кабінету

03

Редизайн листів для email-розсилок

Дизайн головної сторінки

Зазвичай, автовласники та працівники СТО шукають запчастини одним із наступних способів:

  • За унікальним номером деталі;
  • За маркою та моделлю автомобіля і потім переходять до пошуку потрібної запчастини;
  • За конкретною деталлю, після чого звужують вибір за допомогою марки та моделі.

Всі ці можливості були реалізовані на сайті для зручності користувачів.

Категорії товарів

Використали реалістичні фотографії з невеликим ефектом при наведенні на картку.

Картки товарів

Акцентні категорії товарів

Фотосесія

Провели професійну фотосесію на об’єкті клієнта. Зробили фото команди, інтер’єрні фото та знімки продукції. Таким чином, отримали багато якісних фото, які були задіяні в сайті, та можуть бути використані в соціальних мережах без усіляких стокових зображень.

Блок «Про компанію»

Описали діяльність компанії та принципи її роботи. Провели фотосесію та додали на сайт реальні фото співробітників, щоб викликати додаткову довіру у користувачів.

Результат роботи над головною сторінкою

Сторінка товару

Кошик і сторінка оформлення

Email-листи

Клієнт мав листи для email-розсилок, але їх потрібно було адаптувати під новий дизайн сайту. Цим ми й зайнялися.

І, звичайно ж, особистий кабінет.

Результат

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Кейси з розробки сайтів

Дивитись всі роботи
Обговорити проєкт