Створення бренду приватної клініки “MAG”
ПРО ПРОЄКТ
Нова приватна медична клініка, пріоритетом якої є комплексний підхід для збереження здоров’я пацієнтів. Основний ухил саме на профілактику та запобігання захворюванням. В клініці представлені 16 напрямів діяльності та хірургічне відділення.
ЗАДАЧІ
Дослідження
Ми почали проєкт влітку 2021 року. Первинною задачею було – провести дослідження приватних клінік у Дніпрі, виділити конкурентні переваги кожної з них, сильні та слабкі сторони, та якість сервісу. Крім цього ми провели глибинні інтервʼю, щоб краще розуміти нашу цільову аудиторію.
Створення бренд платформи
Вклали сенси у бренд, разом з власником сформували місію, цінності, характеристики бренду.
Неймінг
Створили назву, яка добре запамʼятовується та легко пишеться.
Дизайн бренд айдентики
Розробили фірмовий стиль, намалювали всі необхідні носії, дизайн Instagram стрічки.
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
Сформували список 9-ти приватних клінік у Дніпрі, які за напрямом послуг є нашими конкурентами. Проаналізували кожну з клінік за 27 показниками, щоб зрозуміти переваги та слабкі сторони кожної з них.
Найбільш проблемними ми визначали саме онлайн канал комунікації у більшості клінік. Всі конкуренти мали сайти, але вони були доволі незручними, без можливості онлайн-запису та з незрозумілим описом послуг. До того ж соцмережі, кожної з клінік не були цікавими для цільової аудиторії.
Це лише один з елементів аналізу. Але спираючись на загальний результат – було вирішено, що ми хочемо створити дуже friendly клініку, де пацієнту будуть приділяти багато уваги і турботи.
КІЛЬКІСНЕ ОПИТУВАННЯ ЧЕРЕЗ КВІЗ
Для проведення кількісного опитування ми вирішили скористатись таргетованою рекламою. Коли респондент натискав на рекламне оголошення – то потрапляв на сторінку онлайн-опитування, який містив 14 запитань про відношення до здоровʼя, медицини та приватних клінік.
При витратах на рекламу у 100$ ми отримали 103 заповнених анкет, зрозуміли ключові болі людей та їх відношення до медицини. Вважаємо, що це крута ідея, яка при мінімальних вкладеннях дала нам тверду статистику про аудиторію.
БРЕНД ПЛАТФОРМА
Спираючись на наше дослідження ми чітко зрозуміли страхи та болі наших потенційних клієнтів. Тому в основі позиціонування бренду закладали дружній тон спілкування з нашою цільовою аудиторією, турботу, професійність та зрозумілість.
Були сформовані:
- позиціонування
- місія компанії
- месседж від бренду – до клієнтів
- цінності бренду
- ключові характеристики
- портрети цільової аудиторії
- потреби і мотивація ЦА
Свідомість – це просто!
Підтримка організму – це просто!
Пройти обстеження – це просто!
Запобігти захворюванню – це просто!
НЕЙМІНГ
У позиціонування клініки ми вкладали ідею “запобіганню хворобам, та превентивному діагностуванню”. Цю ідею ми передали через англомовну фразу “maintenance and anti age”, а потім скоротили її до абревіатури MAG, щоб всім було легше її використовувати та запамʼятати.
При розробці логотипа ми вирішили уникати візуальних образів магії, чи магічної палички.
Логотип
Кольори бренду тісно повʼязані з медичною тематикою та мають свіжий відтінок, що викликає асоціацію з новітнім і сучасним підходом.
БРЕНД АЙДЕНТИКА
Відображає свіжість та приємну новизну, що надає позитивне враження від бренду та підвищує довіру до нього.
#293b94
#3169b2
#33a3dc
#d3e074
#74c69c
#323232
#666666
#b4b4b4
Шрифти
Дозволяють завжди бути впізнаваною завдяки образам букв.
БРЕНДБУК
ІКОНКИ
Іконки створено під спеціалізації медиків та напрямки лікування, що допомагає швидше визначати потрібне.
Концепція оформлення сторінки в Instagram