Сучасний сайт для мережі магазинів взуття та аксесуарів SABO
Клієнт
Мережа магазинів взуття та аксесуарів SABO працює на українському ринку з 2007 року. На даний момент торговельна мережа компанії складається з 9 магазинів в 5 містах України.
6 років тому ми створили перший сайт для SABO, який пропрацював 4,5 років. Але час іде і конкуренти не стоять на місці.
Новий сайт
Новим викликом проєкту стало рішення зробити редизайн сайту.
Кількарічна співпраця з клієнтом у сфері контекстної та таргетованої реклами дала нам чітке розуміння його потреб. Тому ми спільно з замовником вирішили перейти до комплексного оновлення сайту:
- Актуалізувати дизайн.
- Оптимізувати сторінки.
- Підвищити юзабіліті.
В якості CMS вибрали OpenCart.
Задачі
- Підвищення конверсії та дохідності сайту.
- Збільшення кількості постійних клієнтів.
Редизайн головної сторінки
На головній сторінці користувача зустрічає слайдер з банерами актуальних акційних пропозицій та блоки основних видів товарів з якісними фото бестселерів чи новинок кожної категорії.
Сторінка каталогу
На сторінці категорії «Жіноче взуття» представлена широка вибірка товарів різних брендів, стилів та розмірів. Для зручності покупців передбачено сортування продукції за ціною, популярністю та новинками.
Крім цього відвідувачам доступні фільтри, які дозволяють звузити пошук та вибрати потрібну модель за 13-ма різними параметрами.
Далі слідують картки товарів з якісними фото, можливістю обрати розмір та подивитись одразу декілька ракурсів обраної моделі завдяки вбудованій в картку галереї.
Сторінка товару
Основою сторінки стала сітка з професійних фотографій на яких представлений товар у всіх ракурсах. Тепер покупці можуть детально розглянути продукцію, оцінити дизайн, колір, матеріал та якість виготовлення.
Праворуч від фотографій знаходиться вся необхідна інформація про товар та доставку.
Внизу кожної сторінки розташований блок з рекомендованими товарами, який допоможе користувачам ознайомитись з асортиментом магазину та знайти інші товари, які можуть їх зацікавити.
Список виконаних робіт
- Розробка унікальної структури сайту.
- Створення семантичного ядра з урахуванням аналізу конкурентів.
- Побудова карти релевантності та оптимізація структури сайту за ключовими запитами.
- Написання унікального контенту, включаючи тексти для сайту, метатеги для нових та існуючих сторінок, а також опис зображень.
- Створення прототипів на основі результатів аудиту UX.
- Верстка HTML за допомогою Bootstrap, створення стилів CSS, реалізація інтерактивних елементів за допомогою JavaScript та jQuery.
- Реєстрація хостингу, налаштування бази даних, встановлення та налаштування CMS OpenCart, впровадження HTML-коду на платформу CMS, об’єднання дзеркальних сторінок, встановлення необхідних плагінів.
- Роботи з пошукової оптимізації та просування сайту.
Подальші роботи
З третього місяця після запуску сайту ми регулярно виконували наступний перелік робіт: щотижневий аналіз конверсії, моніторинг позицій сайту в пошукових системах та пошукову оптимізацію нових товарів.
Адаптивні версії
Результат
Конверсія Google Shopping зросла на 45%, що значно підвищило окупність інвестицій в маркетинг та дозволило ефективніше монетизувати платний трафік.
Прямий трафік збільшився на 35%, що свідчить про зростання лояльної аудиторії. Користувачі отримали позитивний досвід і повертаються для повторних покупок.
Крім кількісного зростання, також покращилися і якісні показники. Команда клієнта відзначає позитивні відгуки відвідувачів сайту про оновлений дизайн.
Відгук клієнта