Розробка інтернет-магазину теплої підлоги

Клієнт

ZOMMA — український виробник електричної теплої підлоги. Системи Zomma виробляються на європейському обладнанні, що дозволяє компанії випускати продукцію з рівнем якості світових брендів теплих підлог.

Задача

Наша команда вже 4 роки надає маркетингову підтримку ZOMMA. За цей час ми розробили бренд ZOMMA – назву, логотип, пакування, фірмовий стиль, налаштовували та супроводжували контекстну та таргетовану рекламу.

Результати нашої співпраці говорять самі за себе: клієнт збільшив своє виробництво та асортимент у декілька разів. Тому нещодавно ми отримали нову задачу — оновити та осучаснити дизайн сайту, який ми створили для ZOMMA 3 роки тому.

Структура сайту

Структура лендінгів була розроблена відповідно до нашої маркетингової методології, включаючи чіткі офери, переваги продукту та ключові характеристики.

Загалом структура внутрішньої сторінки сайту виглядає так:

  • Фото, основні характеристики товару, ціна
  • Інформація про монтаж
  • Текст-опис товару
  • Інформація про доставку, оплату та повернення
  • Блок з іншими видами продукції

Дизайн

Сайт Zomma має сучасний і чистий дизайн. Основні особливості:

  • Стилістика: Мінімалістична, з акцентом на зручність користування і чітку подачу інформації.
  • Шрифти: Прості та читабельні, без зайвих декоративних елементів, що забезпечує легкість сприйняття тексту.
  • Кольори: Основні кольори сайту — білий, чорний та синій. Ця класична палітра покликана створити відчуття довіри та професіоналізму. Для кнопок та інших важливих елементів інтерфейсу ми використали яскраві акценти, щоб зробити їх більш помітними та полегшити користування сайтом.

Оновлений сайт добре структурований, має зрозумілі офери, чіткі інформаційні блоки та user-friendly навігацію.

Головна сторінка

Сторінка товару

Інтерактив

Додали інтерактивні елементи та розмістили на головній сторінці перемикач, що імітує включення-вимкнення теплої підлоги.

Квіз

На головній сторінці зробили акцент на покроковий квіз замість традиційної форми зворотного зв’язку.

Квіз — покроковий опитувальник із зображеннями, який пропонує різні сценарії, за якими користувачі можуть формувати свої замовлення. Цей формат не лише утримує увагу, а й робить процес взаємодії більш цікавим та інтерактивним.

Завдяки цьому менеджери відділу продажів отримують вже повністю готову та детально оформлену заявку, що значно прискорює та спрощує їх роботу. Використання квіза дозволяє не лише збільшити кількість зібраних контактів, а й покращити якість взаємодії з потенційними клієнтами та спростити роботу менеджерів.

Крок №1

Крок №2

Крок №3

Фінальний крок — форма

З формами теж порядок 🙂

На кожній сторінці сайту ми додали різноманітні форми захоплення, що дозволяють користувачам отримувати корисну для них інформацію:

  • Зворотний дзвінок
  • Розрахунок вартості
  • Акції з таймером зворотного відліку
  • Пропозиція співпраці для дилерів

Адаптивні версії

Результат

Впровадження нового дизайну, інтерактивних елементів, покрокового квізу та загальне зменшення візуального шуму призвели до значного покращення ключових показників сайту.

  • на 40% — збільшилась кількість заявок
  • на 25% — зріс час перебування користувачів на сайті
  • на 15% — знизились показники відмов

Результати втілених нами змін свідчать про ефективність оновленої стратегії дизайну та її позитивний вплив на користувацький досвід.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Кейси з розробки сайтів

Дивитись всі роботи
Обговорити проєкт