Розробка інтернет магазину медичного обладнання

Про клієнта

Atlas — команда, що понад 10 років постачає медичне обладнання для лікарень по всій Україні. Компанія звернулась до нас із задачею створити функціональний інтернет-магазин, що виділявся б серед медичних шаблонів, які домінують на ринку.

Глибоке занурення в бізнес

Проєкт розпочався зі стратегічної Q&A-сесії з командою Atlas, яка зекономила нам і клієнту до 2 тижнів узгоджень на пізніх етапах.

Це дозволило:

  • чітко визначити пріоритети й обов’язкові функції;
  • зрозуміти реальні сценарії використання сайту;
  • ознайомитись з цільовою аудиторією та її потребами.

Графічний прототип

Проєкт розпочався зі створення текстового та графічного прототипу. Результатом стали:

  • Текстовий зразок, який дав можливість продумати логіку сайту ще до початку роботи над дизайном, уникаючи хаосу та зайвих правок.
  • Вайрфрейм візуалізація, що дозволила показати попереднє розташування елементів, протестувати логіку замовлення та прибрати зайві кроки у кошику.
  • Економія часу та бюджету, адже виявити й виправити помилки на етапі схеми значно легше та дешевше, ніж у готовому дизайні чи верстці.
  • Зручність для користувача, бо ми заздалегідь протестували логіку переходів, зробивши майбутній сайт інтуїтивно зрозумілим і зручним.

Підготовка до дизайну

Роботу почали з аналізу існуючого фірмового стилю та дослідження конкурентів. Найбільшим викликом було дотримуватись загальних підходів в галузі, але при цьому візуально виділити бренд на ринку.

Для досягнення цього результату ми створили карту асоціацій — інструмент, що допомагає визначити, які емоції та образи має викликати бренд. Для Atlas це: надійність, безпека, точність.

Символи, які говорять без слів

При розробці окремих елементів сайту ми обрали шлях, яким у медичній e-commerce майже ніхто не йде: почали з пошуку метафор і сенсів, а не з відтінків кнопок.

  1. Взяли за основу впізнавані медсимволи — «червоний хрест» та «зірку життя».
  2. Помітили, що в їх основі лежить однаковий фундамент — квадратна геометрія.
  3. Трансформували ці універсальні символи у сучасну візуальну систему.

Це стало відправною точкою для створення набору базових форм, які можна масштабувати, трансформувати та використовувати у різних контекстах: від іконок до підкладок під фотографії.

Ключові сенси

Щоб створити унікальний візуальний образ, нам необхідно було об’єднати ключові сенси в одному дизайні: симбіоз технологій та людського підходу.

  • Технологічність: ми втілили через мінімалізм, плавні лінії та відчуття прогресу.
  • Людяність: передали за допомогою теплих кольорів та візуального «пульсу життя».

Таким чином ми змогли гармонійно поєднати холодні технології з теплотою людського підходу, що дозволило створити візуальний стиль, який викликає довіру та емпатію.

Емоційні акценти

Ми додали в дизайн теплі та живі фотографії — не лише обладнання, а й людей, які з ним працюють та тих, для кого це обладнання призначене. Це посилює асоціації з турботою, довірою та увагою.

У результаті ми створили дизайн-систему, де форма підпорядкована сенсу. Це дозволило зробити бренд Atlas більш впізнаваним та емоційно виразним.

Подивіться головну сторінку

Ми додали в дизайн теплі та живі фотографії — не лише обладнання, а й людей, які з ним працюють та тих, для кого це обладнання призначене. Це посилює асоціації з турботою, довірою та увагою.

У результаті ми створили дизайн-систему, де форма підпорядкована сенсу. Це дозволило зробити бренд Atlas більш впізнаваним та емоційно виразним.

Сторінка товару

Кожен товар отримав чітку структуру:

  1. Якісні фото та відеоогляд.
  2. Ціна та кнопка «Купити» на першому екрані.
  3. Опис, комплектація, технічні характеристики, сфери застосування.
  4. Документація та інструкції для завантаження.
  5. Блок «Схожі товари» для збільшення середнього чека.

Більше блоків сайту

Крім головної та сторінки товару розробили безліч інших сторінок:

  • каталог
  • сторінки категорій
  • про компанію
  • сервіс
  • вакансії
  • блог
  • контакти
  • сторінка подяки
  • 404

Функціонал, який збільшує продажі

Додали функціонал, що підвищує продаж в інтернет-магазині:

  • Плашка, що закріплюється при гортанні з назвою товару, ціною, кнопками “Купити” та “Оформити розстрочку” на сторінці товару.
  • Форма для оформлення розстрочки із вибором банків.
  • Рекомендовані товари в кошику.

Тривалість проєкту

Клієнт отримав якісний інтернет-магазин з ексклюзивною концепцією дизайну в найкоротші терміни. Реалізація цього масштабного проєкту з нуля зайняла всього 2 місяці з хвостиком.

Результат

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Кейси з розробки сайтів

Дивитись всі роботи
Обговорити проєкт