Розробка інтернет магазину медичного обладнання
Про клієнта
Atlas — команда, що понад 10 років постачає медичне обладнання для лікарень по всій Україні. Компанія звернулась до нас із задачею створити функціональний інтернет-магазин, що виділявся б серед медичних шаблонів, які домінують на ринку.
Глибоке занурення в бізнес
Проєкт розпочався зі стратегічної Q&A-сесії з командою Atlas, яка зекономила нам і клієнту до 2 тижнів узгоджень на пізніх етапах.
Це дозволило:
- чітко визначити пріоритети й обов’язкові функції;
- зрозуміти реальні сценарії використання сайту;
- ознайомитись з цільовою аудиторією та її потребами.
Графічний прототип
Проєкт розпочався зі створення текстового та графічного прототипу. Результатом стали:
- Текстовий зразок, який дав можливість продумати логіку сайту ще до початку роботи над дизайном, уникаючи хаосу та зайвих правок.
- Вайрфрейм візуалізація, що дозволила показати попереднє розташування елементів, протестувати логіку замовлення та прибрати зайві кроки у кошику.
- Економія часу та бюджету, адже виявити й виправити помилки на етапі схеми значно легше та дешевше, ніж у готовому дизайні чи верстці.
- Зручність для користувача, бо ми заздалегідь протестували логіку переходів, зробивши майбутній сайт інтуїтивно зрозумілим і зручним.
Підготовка до дизайну
Роботу почали з аналізу існуючого фірмового стилю та дослідження конкурентів. Найбільшим викликом було дотримуватись загальних підходів в галузі, але при цьому візуально виділити бренд на ринку.
Для досягнення цього результату ми створили карту асоціацій — інструмент, що допомагає визначити, які емоції та образи має викликати бренд. Для Atlas це: надійність, безпека, точність.
Символи, які говорять без слів
При розробці окремих елементів сайту ми обрали шлях, яким у медичній e-commerce майже ніхто не йде: почали з пошуку метафор і сенсів, а не з відтінків кнопок.
- Взяли за основу впізнавані медсимволи — «червоний хрест» та «зірку життя».
- Помітили, що в їх основі лежить однаковий фундамент — квадратна геометрія.
- Трансформували ці універсальні символи у сучасну візуальну систему.
Це стало відправною точкою для створення набору базових форм, які можна масштабувати, трансформувати та використовувати у різних контекстах: від іконок до підкладок під фотографії.
Ключові сенси
Щоб створити унікальний візуальний образ, нам необхідно було об’єднати ключові сенси в одному дизайні: симбіоз технологій та людського підходу.
- Технологічність: ми втілили через мінімалізм, плавні лінії та відчуття прогресу.
- Людяність: передали за допомогою теплих кольорів та візуального «пульсу життя».
Таким чином ми змогли гармонійно поєднати холодні технології з теплотою людського підходу, що дозволило створити візуальний стиль, який викликає довіру та емпатію.
Емоційні акценти
Ми додали в дизайн теплі та живі фотографії — не лише обладнання, а й людей, які з ним працюють та тих, для кого це обладнання призначене. Це посилює асоціації з турботою, довірою та увагою.
У результаті ми створили дизайн-систему, де форма підпорядкована сенсу. Це дозволило зробити бренд Atlas більш впізнаваним та емоційно виразним.
Подивіться головну сторінку
Ми додали в дизайн теплі та живі фотографії — не лише обладнання, а й людей, які з ним працюють та тих, для кого це обладнання призначене. Це посилює асоціації з турботою, довірою та увагою.
У результаті ми створили дизайн-систему, де форма підпорядкована сенсу. Це дозволило зробити бренд Atlas більш впізнаваним та емоційно виразним.
Сторінка товару
Кожен товар отримав чітку структуру:
- Якісні фото та відеоогляд.
- Ціна та кнопка «Купити» на першому екрані.
- Опис, комплектація, технічні характеристики, сфери застосування.
- Документація та інструкції для завантаження.
- Блок «Схожі товари» для збільшення середнього чека.
Більше блоків сайту
Крім головної та сторінки товару розробили безліч інших сторінок:
- каталог
- сторінки категорій
- про компанію
- сервіс
- вакансії
- блог
- контакти
- сторінка подяки
- 404
Функціонал, який збільшує продажі
Додали функціонал, що підвищує продаж в інтернет-магазині:
- Плашка, що закріплюється при гортанні з назвою товару, ціною, кнопками “Купити” та “Оформити розстрочку” на сторінці товару.
- Форма для оформлення розстрочки із вибором банків.
- Рекомендовані товари в кошику.
Тривалість проєкту
Клієнт отримав якісний інтернет-магазин з ексклюзивною концепцією дизайну в найкоротші терміни. Реалізація цього масштабного проєкту з нуля зайняла всього 2 місяці з хвостиком.
Результат