ПРОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ ФАБРИКИ “TRUFF ROYAL”
Опис проєкту
TRUFF ROYAL – виробник смаколиків та поживних снеків з сучасним європейським обладнанням. Продукція компанії представлена у великих українських мережевих супермаркетах та звичайних магазинах біля дому. Наша співпраця з проєктом почалась у 2021 році і триває по сьогоднішній день.
Задачі проєкту
SMM
Соціальні мережі для компанії мають іміджеве значення, оскільки основний канал збуту – це дистрибʼютори та мережі магазинів. Тому сама сторінка має виглядати привабливо і показувати клієнтам новинки з асортименту.
Фотозйомки
Важлива частина проєкту – це зйомки і соковита подача кожного продукту, щоб переглядаючи фото у людей зʼявлявся апетит.
СТРАТЕГІЯ
Основною задачею для клієнта є висвітлення продуктів компанії та підтримка іміджу, тому саме на це і направлене ведення сторінки. Публікації на сторінці присвячені асортименту компанії та розкриттю смакових дескрипторів кожного продукту.
А в Stories ми додаємо різноманітні вікторини, опитування та гумор, щоб для аудиторії наша сторінка не виглядала одноманітною і постійно могла здивувати чимось новеньким.
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗЙОМОК
Зйомка колекції іграшок до Нового 2024 року
ЗАЛУЧЕННЯ ПІДПИСНИКІВ
В проєкті ми регулярно запускаємо таргетовану рекламу для залучення нових підписників. За три роки акаунт виріс із 995 до 6506 підписників. Один із сильних тригерів для зростання підписників – це запуск конкурсів із розіграшем продукції. Відписка після конкурсу складає не більше 23%.
Результати
3
роки плідної співпраці
5511
підписників залучили
250
унікальних фото зроблено