ПРОСУВАННЯ ДИСТРИБ’ЮТОРА ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ HORECA
Проєкт
За ефективним налаштуванням таргетованої реклами до нас звернулась компанія дистриб’ютор. Їх спеціалізація – це одноразовий посуд та інші товари для готелів, ресторанів або кавʼярень.
Результат
2150 лідів
за 6 місяців
0,85$
вартість ліда
2,21%
CTR оголошень
ЕТАП №1 – ТЕСТУВАННЯ НІШІ
Оскільки товарна лінійка налічує декілька тисяч SCU, то спочатку ми запустили трафік на лід-форму. Просувались загальні креативи з закликом “Замовляй все необхідне для HORECA”. Після оформлення заявки, користувач отримував детальний прайс-лист.
Загальні банери
ЕТАП №2 – ЗАПУСК ТОВАРКИ
Ми отримали гарні результати, але для помітного зростання треба було кардинально змінити воронку просування. Тому ми розробили міні сайт на 4 блоки та почали запускати на нього товарний каталог (каруселі по 20 – 30 карток з основними категоріями).
Це рішення дозволило зменшити вартість ліда в 5 разів!
ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ САЙТ
Результат
В результаті за 6 місяців просування ми отримали 2150 лідів по 0,85$ за кожного. Нам залишається лише працювати з аудиторіями показу та оновлювати дизайн каталогу під сезон чи акції.