Таргет в нерухомості: як продати 300+ квартир за 2 роки

Задачі проєкту

Головна мета — стабільно залучати цільові заявки за мінімальною вартістю за допомогою таргетованої реклами та формувати довіру і постійний інтерес до ЖК через ведення соцмереж.

Результати роботи за 2 роки

✅ 4000+ лідів

✅ 6,22$ вартість ліда

✅ 300+ проданих квартир

Як ми досягли результату

Ми працюємо з цим девелопером майже 2 роки, і за цей час напрацювали систему, яка забезпечує стабільний потік якісних заявок за найкращою вартістю — фактично оптимальну модель реклами для будь-якого забудовника.

Як наша стратегія таргету забезпечила sold out квартир ЖК

  1. На старті використовували класичні інструменти: Direct, лід-форми, заявки із сайту.
  2. Запускали в рекламу креативи абсолютно різних стилів: від емоційних відео й жартівливих reels, до раціональних банерів із числами та плануваннями. Так ми з’ясували, які формати й подачі працюють найкраще. Креативи в рекламі
  3. Гнучкість клієнта та готовність підхоплювати наші ідеї дали змогу швидко експериментувати з оферами — акціями, бонусами, розтермінуванням. Завдяки чому ми оперативно знаходили найбільш конверсійні пропозиції.
  4. Ключовий прорив стався після запуску квізу. Формула «Квіз + Офер + ЦА» допомогла відсіювати випадкових користувачів і приводити людей, готових до діалогу та вибору квартири. Так конверсія в заявку зросла до 11,24%, а вартість ліда знизилась до 3,95 $ — найнижчого показника за весь час роботи.

Відео креативи

Результати та наступні кроки

За 9 місяців роботи квізу ми отримали 2000+ заявок та розпродали всі квартири в будинку ще до завершення будівництва.

У серпні 2025 року Plaza Kvartal розпочали будівництво нової черги ЖК, довіривши нам і її просування. Попередньо напрацьована стратегія дозволила отримувати цільові заявки вже з перших запусків реклами.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Кейси з digital просування

Дивитись всі роботи
Обговорити проєкт