Таргет в нерухомості: як продати 300+ квартир за 2 роки
Опис проєкту
Наш клієнт — забудовник Plaza Kvartal, який спеціалізується на будівництві малоповерхових ЖК в передмісті Києва (с. Чабани).
Роботу розпочали з ЖК Plaza Kvartal 3 — сучасного комплексу комфорт-класу, розташованого біля озера. Об’єкт мав вагомі переваги: підземний паркінг-укриття, «lego» формат панувань та привабливу стартову вартість — від ≈ 990$/м².
Задачі проєкту
Головна мета — стабільно залучати цільові заявки за мінімальною вартістю за допомогою таргетованої реклами та формувати довіру і постійний інтерес до ЖК через ведення соцмереж.
Результати роботи за 2 роки
✅ 4000+ лідів
✅ 6,22$ вартість ліда
✅ 300+ проданих квартир
Як ми досягли результату
Ми працюємо з цим девелопером майже 2 роки, і за цей час напрацювали систему, яка забезпечує стабільний потік якісних заявок за найкращою вартістю — фактично оптимальну модель реклами для будь-якого забудовника.
Як наша стратегія таргету забезпечила sold out квартир ЖК
- На старті використовували класичні інструменти: Direct, лід-форми, заявки із сайту.
- Запускали в рекламу креативи абсолютно різних стилів: від емоційних відео й жартівливих reels, до раціональних банерів із числами та плануваннями. Так ми з’ясували, які формати й подачі працюють найкраще. Креативи в рекламі
- Гнучкість клієнта та готовність підхоплювати наші ідеї дали змогу швидко експериментувати з оферами — акціями, бонусами, розтермінуванням. Завдяки чому ми оперативно знаходили найбільш конверсійні пропозиції.
- Ключовий прорив стався після запуску квізу. Формула «Квіз + Офер + ЦА» допомогла відсіювати випадкових користувачів і приводити людей, готових до діалогу та вибору квартири. Так конверсія в заявку зросла до 11,24%, а вартість ліда знизилась до 3,95 $ — найнижчого показника за весь час роботи.
Відео креативи
Результати та наступні кроки
За 9 місяців роботи квізу ми отримали 2000+ заявок та розпродали всі квартири в будинку ще до завершення будівництва.
У серпні 2025 року Plaza Kvartal розпочали будівництво нової черги ЖК, довіривши нам і її просування. Попередньо напрацьована стратегія дозволила отримувати цільові заявки вже з перших запусків реклами.