Розробка сайту для інтернет-магазину кави Illusion
Клієнт
Дніпровська ростерія з 10-річним досвідом роботи, 13-ма мережевими кав’ярнями, власним брендом кави та курсами бариста.
Задачі
Клієнт звернувся до нас із завданням створити стильний сайт для свого бізнесу. Він мав незакінчений макет, який необхідно було довести до ладу, розробили дизайн сторінок та елементів, яких не вистачало, та адаптувати дизайн під мобільні пристрої.
Наша команда провела аудит, в ході якого виявила безліч технічно невдалих та застарілих рішень з боку колишнього дизайнера, проблеми із сіткою, вирівнюванням, відступами тощо.
Тож ми доробили та осучаснили попередній макет, зробивши його максимально зручним для комфортного користування та оформлення замовлень.
Розробка
Після завершення робіт із дизайну ми перейшли до верстки сайту. Погодили технічне завдання з клієнтом, ударили по руках і взялися до роботи.
Задачі, які ми виконали в рамках цього етапу:
- Верстка та програмування сайту.
- Функціонал для знижок та проведення акцій.
- Промокоди.
- Багатомовність.
- Інтеграція сайту з сервісом онлайн оплати LiqPay.
- Інтеграція з Новою поштою.
Головна сторінка
На головній сторінці користувача зустрічає слайдер з банерами основних акцій, блоки з товарами-бестселерами та картки категорій товарів.
Магазин
Тут ми не стали вигадувати ніяких велосипедів, а просто скористались перевіреною часом класикою: грамотно налаштували фільтри, сортування та інформативні картки товарів.
Партнерам
Оскільки значну частину замовлень клієнта становлять саме B2B покупки, ця сторінка була однією з ключових на сайті. В наданому клієнтом макеті подібний розділ був відсутній, тож перед нами стояло завдання розробити її структуру, написати тексти й підготувати дизайн.
Навчання
Компанія має власну школу бариста та регулярно проводить різноманітні професійні тренінги. Ми розробили сторінку з анонсами найближчих курсів та лекторіїв, кожен з яких мав свою розширену сторінку з усією необхідною інформацією.
Адаптивні версії
Результат
Стильний сайт для відомого кавового бренду