ПРОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ТА ТАРГЕТ ДЛЯ “EPOS”

Про проєкт

EPOS є обсмажником який концентрується на якості та різноманітності свого продукту. Лінійка товарів поповнюється новими позиціями та налічує понад 20 видів кави, чаю та какао. На сьогодні EPOS має переважно клієнтів із Дніпра, але вже розширює свою діяльність на інші регіони України. Наша співпраця з проєктом почалась у 2022 році і триває по сьогоднішній день.

Задачі

01

SMM

Наша головна мета познайомити споживача з асортиментом, саме тому пости здебільшого зосереджені на презентації лотів кави, ексклюзивних позиціях та виробництві.
EPOS розкриває найкращі якості зерна та зберігає їх для споживача, саме це і є головною складовою того, що ми транслюємо в контенті.

02

Фото- та відеозйомки

Зйомки є важливою частиною проєкту, адже це найкращий спосіб презентувати продукт. Так ми показуємо процес обсмажування, виробництво, обладнання та саму каву, акцентуючись на її дескрипторах.

Деталі

Компанія орієнтується на продаж B2B, але останнім часом також залучає клієнтів B2C. Наш цільовий клієнт – це кавʼярні, ресторани, офіси. На сайті представлено асортимент зерна з різних країн, тому контент зосереджений на тому, щоб розповісти деталі та особливості кожного регіону де вирощують каву, що саме впливає на її смаковий профіль, які етапи кава проходить перед обсмажуванням.

В постах та сторіс ми концентруємося на експертності, розвіюємо певні міфи про каву, ділимось методами приготування та не обходимо стороною і гумор. Саме тому, аудиторія EPOS не лише купує смачну каву, а і дійсно розбирається в ній.

Організація зйомок

Сторіс

В сторіс ми більш детально розповідаємо про методи обробки кави, її шлях від плантації до кав’ярні, як регіони вирощування кави впливають на її смак та знайомимо підписників з девайсами та методами приготування кави. Залучаємо аудиторію за допомогою цікавих тестів та життєвого гумору.

Reels

Залучення підписників

В проєкті ми регулярно запускаємо таргетовану рекламу для залучення нових підписників. З моменту створення акаунт виріс до 1912 цільових підписників, власників кав’ярень та HoReCа.

Результати

1,5 року

плідної співпраці

1912

підписників залучили

110

середня кількість переглядів сторіс

4.3%

ER сторінки

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Обговорити проєкт