Ефективно налаштуємо таргетовану рекламу у Facebook та Instagram
18
фахівців зі сфери маркетингу та реклами
200+
проєктів по таргету запустили за 8 років
>20
місяців середня тривалість співпраці
КОМАНДА, ЯКІЙ ВИ МОЖЕТЕ ДОВІРЯТИ
За 8 років роботи ми маємо успішний досвід співпраці більше ніж з 200 різними проєктами. Наші фахівці добре розуміються на побудові стратегій, взаємодії з цільовими аудиторіями та аналітикою.
В середньому, один клієнт співпрацює з нами 20 місяців. Це ознака того, що співпраця приносить результати і вигідна у довгостроковій перспективі.
Об’єднуємо унікальних спеціалістів
Усі члени нашої команди — це експерти у своїй справі, досвід яких допоможе вам заощадити сотні годин та тисячі доларів.
Надаємо цілісну стратегію просування
Виходимо за рамки одного каналу та ефективно об’єднуємо одразу 5 рекламних інструментів в єдину систему!
Допомагаємо залишити конкурентів позаду
Підвищуємо ROMI(і) вашого бізнесу за допомогою більш ефективних стратегій просування та ніколи не зупиняємось на досягнутому!
Перевищуємо очікування
Увага до деталей та скрупульозність — це ключові soft-skills команди, які завжди допомагають нам бути попереду.
Надаємо зручний формат комунікації
Маючи лише один контакт нашого account-менеджера ви забудете про розрізнену комунікацію з десятком фахівців, як про жахливий сон.
Будуємо довгострокові відносини
Працюємо на результат: 300+ успішно реалізованих проєктів, 80% звернень по рекомендаціях, середній термін співпраці 20+ місяців.
КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ
АНАЛІЗ ПРОЄКТУ, ПОКУПЦІВ ТА КОНКУРЕНТІВ
ІНДИВІДУАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ
СТАТИЧНІ ТА ВІДЕО БАНЕРИ
МИЛОЗВУЧНІ ТЕКСТИ, ЩО ПРОДАЮТЬ
ПРОСУНУТІ НАЛАШТУВАННЯ В ADS MANAGER
РЕГУЛЯРНА ТА ПРОЗОРА ЗВІТНІСТЬ
СУПРОВІД ТА МАСШТАБУВАННЯ
Вартість налаштування рекламних кампаній
Instagram +
Запуск рекламних кампаній спрямованих на розвиток акаунтів у соцмережах, набір нових передплатників та збільшення залученості аудиторії.
Цей пакет включає:
- Формування стратегії розвитку облікового запису;
- Налаштування (7 днів) та супроводження реклами (30 днів);
- Активне просування конкурсів;
- Просування існуючих постів;
- Розробка та запуск 2-3 креативів на нових підписників;
- Рекомендації щодо контенту;
- Повна звітність щомісяця;
Рекламний бюджет від 150$ на місяць
ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ
Запуск рекламних кампаній для залучення нових лідів та клієнтів з Instagram та Facebook за допомогою лід форм, авточатів та листування в Direct та Messenger
Цей пакет включає:
- Формування стратегії лідогенерації та стратегії продажів;
- Налаштування (7 днів) та супроводження реклами (30 днів);
- Запуск 2-4 рекламних кампаній, у тому числі ремаркетинг;
- Розробка 3-5 креативів (банери, відео, каруселі);
- Передача заявок у Telegram, таблиці або CRM систему;
- Формування рекомендацій та скриптів для листування;
- Звітність раз на тиждень та раз на місяць (розгорнуто);
Рекламний бюджет від 300$ на місяць
ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ S
Запуск рекламних кампаній для залучення нових лідів та клієнтів із Instagram та Facebook за допомогою лендингу або сайту
Цей пакет включає:
- Формування стратегії лідогенерації та продажів;
- Налаштування (10 днів) та супроводження реклами (30 днів);
- Запуск 3-5 рекламних кампаній, у тому числі Ремаркетинг;
- Розробка 4-6 креативів (банери, відео, каруселі);
- Передача заявок у Telegram, таблиці або CRM систему;
- Налаштування Google Analytics та FB Pixel;
- Звітність раз на тиждень та раз на місяць (розгорнуто);
Рекламний бюджет від 400$ на місяць
E-COMMERCE
Запуск рекламних кампаній для залучення нових замовлень із Instagram та Facebook за допомогою інтернет-магазину
Цей пакет включає:
- Формування стратегії лідогенерації та стратегії продажів;
- Налаштування (14 днів) та супроводження реклами (30 днів);
- Налаштування FB Shopping та запуск товарних кампаній;
- Розробка 4-6 креативів (банери, відео, каруселі);
- Запуск 4-8 рекламних кампаній, зокрема Ремаркетинг;
- Передача заявок у Telegram, таблиці або CRM систему;
- Налаштування Google Analytics, Електронної торгівлі та FB Pixel;
- Звітність раз на тиждень та раз на місяць (розгорнуто);
Рекламний бюджет від 500$ на місяць
Що про нас кажуть клієнти
Сьогодні серед наших клієнтів
КОМАНДА, ЯКА СТВОРЮЄ НАДИХАЮЧІ ПРОЄКТИ
Маріна
SMM-менеджерка
Анжеліка
Копірайтерка
Анастасія
Аккаунт-менеджерка
Олексій
Таргетолог team lead
Ігор
Рroject manager
Анна
Дизайнерка
Маріна
SMM-менеджерка
Анжеліка
Копірайтерка
Та ще 10+
Талановитих спеціалістів
Долучайся!
Актуальні вакансії
Налаштування таргетованої реклами Facebook та Instagram
Якщо виникає відчуття, що соцмережі за вами стежать, тому що в стрічці з’являється реклама саме тих товарів та послуг, які справді вам корисні – значить за налаштування таргетованої реклами відповідала маркетингова агенція well done.
Таргетована реклама простими словами
Таргетована реклама в Facebook, Instagram та месенджерах – це маркетинговий інструмент, який дозволяє показувати оголошення конкретній цільовій аудиторії на основі її демографічних показників, поведінки, вподобань тощо.
Відмінності між таргетованою та контекстною рекламою
Головна відмінність полягає в тому, що контекст відповідає за «гарячий» трафік, а таргет за «холодні» контакти. Контекстні оголошення з’являються при наборі користувачами релевантного пошукового запиту, тоді як таргетована реклама показує повідомлення всім користувачам, які відповідають вимогам замовника до цільової аудиторії.
Контекстна реклама показується в пошукових системах завдяки сервісу Google Ads, а налаштування таргетованої реклами відбувається за допомогою Facebook Ads Manager, що ідеально підходить для охоплення певних сегментів клієнтів.
Методи таргетингу в соцмережах
Серед основних видів таргетингу вирізняють:
- Тематичний – показ повідомлень цільовій аудиторії згідно з її інтересів, захоплень та хобі.
- Географічний – реклама для цільової аудиторії, обмеженої заданими географічними регіонами.
- Поведінковий – механізм збору інформації, що ґрунтується на активності людини в мережі.
- Часовий – реклама в певний час доби або день тижня, згідно з перевагами цільової аудиторії.
- Гіперлокальний – показує рекламу людям, які знаходяться дуже близько до точки продажу.
- Соціально-демографічний – дозволяє показувати рекламу користувачам за параметрами їхньої статі, віку, сімейного стану та поглядів.
- Товарний – один із типів оголошень, які можна створювати на основі даних про товари на сайті.
- Ретаргетинг – реклама для користувачів, які раніше вже відвідували сайт рекламодавця.
Формати реклами в Facebook та Instagram
- Основними форматами таргетованої реклами у соціальних мережах є:
реклама із зображенням – це простий і зрозумілий формат оголошення, що дає змогу завантажити лише один головний графічний банер; - відеооголошення – допомагають наочно показати товар, озвучити відео диктором та накласти трендову музику;
- карусель – одне оголошення з кількома зображеннями та/або відео, щоб одразу продемонструвати кілька продуктів чи функцій;
- stories – вертикальні публікації, які відображаються вашим потенційним клієнтам, коли вони прокручують Історії своїх підписок;
- reels – короткі динамічні ролики без добового обмеження, які мають окрему стрічку публікацій і свій розділ.
Оцінка ефективності таргетингу
Головна перевага таргетованої реклами – це швидкість. За декілька днів зібравши репрезентативний масив даних вже можна буде оцінити ефективність кампанії.
- CPC (ціна за клік): вартість одного кліка на рекламний банер або оголошення.
- CPM (ціна за тисячу показів): вартість 1000 неунікальних показів реклами.
- CPA (ціна за дію): вартість залучення 1 користувача, що вчинив цільову дію на сайті.
- CPL (Cost Per Lead): оцінка вартості залучення окремого ліда.
- ROI (повернення інвестицій): загальний прибуток, отриманий від інвестицій у рекламу.
Навіщо таргетована реклама вашому бізнесу
Таргетована реклама – це інструмент для побудови іміджу компанії, підвищення рівня продажів та лояльності аудиторії. Правильне налаштування таргетованої реклами надає ряд важливих переваг для вашого бізнесу:
- Низькі витрати: при правильному використанні інструментів можна отримати високу ефективність навіть за невеликого бюджету.
- Висока конверсія: при грамотному налаштуванні система покаже рекламні оголошення лише цільовій аудиторії.
- Швидкість: дозволяє в будь-який момент оперативно скоригувати та оптимізувати рекламну кампанію.
- Масштабування: при необхідності, раніше запущену кампанію можна використовувати для запуску іншої.
- Вимірюваність результатів: ви матимете докладну інформацію про досягнуті результати.
Запуск таргетованої реклами вимагає комплексного підходу, який поєднує дослідження цільової аудиторії, розробку ефективних креативів, написання продаючих текстів, підготовку сайту до просування і розуміння принципів роботи соціальних мереж.
Замовте послугу з налаштування таргетованої реклами для вашого бізнесу в маркетинговій агенції well done:
- Заповніть заявку
- Очікуйте дзвінок
- Отримайте пропозицію