Що таке оффер

23.10.2024
8 хв читання
Поділитися:

Оффер у маркетингу – це пропозиція купити продукт. Підприємці використовують оффери, щоб продемонструвати потенційним клієнтам унікальність та цінність своїх товарів та послуг. За допомогою спеціальної пропозиції компанії наголошують на конкурентних перевагах своїх продуктів. Мета використання офферів – оформлення заявки або здійснення покупки потенційним клієнтом.

Щоб зрозуміти, що таке оффери і як вони працюють, потрібно уявити, як відбувається продаж. Відвідувач сайту переглядає сторінку з товаром, що цікавить, і приймає рішення про необхідність покупки. Щоб підштовхнути користувача до прийняття рішення, маркетологи використовують спеціальні пропозиції, що відображають переваги та користь товарів. Правильно складена пропозиція пояснює відвідувачеві цінність, користь та вигоду угоди. Оффер продає не товар чи послугу, а вигоду від їх купівлі та використання.

Рекламний оффер: особливості

Грамотно складена пропозиція захоплює увагу користувача і змушує зробити раціональний вибір – здійснити покупку. Що таке рекламний оффер:

  • інформація про товар та послугу з виділенням конкурентних переваг;
  • контент, що викликає позитивні емоції;
  • відомості, що показують користь угоди.

Спеціальна пропозиція стимулює відвідувача сайту до активних дій, перетворюють потенційного клієнта на реального. Простий приклад оффера: «Купуйте наш продукт із безкоштовною доставкою». З оголошення користувач дізнається про майбутню вигоду – безкоштовну доставку. Інші аргументи, що стимулюють відвідувача до покупки:

  • знижки та акції;
  • згадка про обмежену кількість товару;
  • накопичувальні бонуси.

Простими словами оффер – це маркетинговий інструмент, який дозволяє підкреслити користь для клієнта та виділитися на тлі конкурентів. Щоб оффер працював без збоїв, подбайте про зручність потенційних клієнтів, які не повинні зіткнутися зі складнощами при оформленні замовлення. Якість обслуговування, висока швидкість відповідей на запитання, легка комунікація з відвідувачами – фактори, що сприяють успіху.

Оффер: основні ознаки та компоненти

Оффер відбиває цінність товару і вигоду для покупця. Містить зрозумілі умови угоди. Описує результат угоди. Наприклад: «Нова кухня за 24 години. Всього 1200 грн/метр за розмірами».

Щоб скласти пропозицію, потрібно знати цільову аудиторію та її потреби. Залежно від цілей та завдань маркетингових заходів компоненти офферу можуть змінюватись. Основні складові:

  • Потреба. Позначте проблему відвідувача, щоб він усвідомив необхідність пошуку рішення.
  • Рішення. Запропонуйте рішення, яке допоможе відвідувачеві впоратися із проблемою.
  • Переваги. Розкажіть потенційному клієнту про переваги, які він отримає від угоди.
  • Унікальність. Покажіть, чим ваш продукт вигідно відрізняється від конкурентів.
  • Заклик до дії. Запропонуйте здійснити покупку, зареєструватися на сайті, заповнити форму, передплатити розсилку.

Формулюйте пропозицію просто, зрозуміло та лаконічно, щоб користувачеві не доводилося відволікатися від основної теми. Оффер, що продає, переконує відвідувача затриматися на сайті і вчинити цільову дію. Під час створення пропозиції враховуйте особливості цільової аудиторії, щоб знайти відповідну мотивацію. Тоді оголошення вийде привабливим та ефективним. Щоб зрозуміти, як працювати з офферами, важливо використовувати усі основні компоненти.

Якщо важко скласти пропозицію самостійно, звертайтеся до професіоналів Well Done. З нами ваша реклама почне працювати на 100%.

Оффер містить інформацію про вигоду, бонуси, гарантії та заклик діяти. Бонуси та гарантії – не обов’язкові компоненти. Однак їх використання підвищує ефективність. Приклад: «Танцювальна студія для дітей та дорослих. Перше заняття безкоштовно», «Випробуйте наш масажер. Не сподобається, повернемо гроші».

Створення оффера: етапи

Оффер для сайту – є ефективним інструментом підвищення продажів, який відіграє важливу роль у реалізації рекламної кампанії. Грамотно складений оффер викликає інтерес у відвідувачів сайту та стимулює до здійснення активних дій. Етапи створення оффера:

  • Визначте свої цілі. Серед можливих варіантів – залучення нових клієнтів, збільшення кількості продажів, покращення репутації та підвищення впізнаваності бренду.
  • Вивчіть цільову аудиторію. Визначте потреби та цілі потенційних клієнтів. Налаштовуйте пропозицію під потреби потенційних клієнтів, щоб знаходити найкращі мотиватори.
  • Складіть пропозицію. Використовуючи прості та зрозумілі слова, підкресліть особливості та переваги свого продукту.
  • Позначте цінність. Вкажіть переваги, які отримає користувач, який купив продукт.

При створенні оффера наголошуйте на вигоду. Наприклад, «Відправимо замовлений товар сьогодні», «Ліквідація складу! Встигни купити», «Будуємо під ключ. Новосілля у будинку мрії вже за 2 місяці».

Оффер – реклама з вузьким завданням, для складання якого потрібно дотримуватись правил. Важливо згадати про терміновість ухвалення рішення. Вкажіть на обмежений час, протягом якого діє пропозиція або на ліміт продукції. Запустивши оффер, тестуйте ефективність. Вимірюйте показники конверсії та фінансовий коефіцієнт ROI. За потреби робіть корективи у пропозицію.

Щоб створити ефективну пропозицію, обіцяйте лише реальний та досяжний результат. Якщо продукт не впорається з поставленим завданням, клієнт буде розчарований і ви його втратите. Уникайте узагальнюючих фраз та розпливчастих формулювань. Тільки чіткі та прості словесні конструкції. Використовуйте мову цифр. Пропонуйте відчутні бонуси. Знижка у розмірі 5% навряд чи зацікавить потенційного покупця. Не створюйте універсальні оффери, якщо у вас є великий інтернет-магазин і широкий асортимент. Сегментуйте цільову аудиторію та створюйте окремі пропозиції для кожного сегменту.

Оффер: приклади

Оффер – пропозиція для потенційних покупців, яка мотивує вчинити цільову дію. Щоб скласти ефективну пропозицію, визначте основні страхи та сумніви потенційних клієнтів. Проведіть опитування серед цільової аудиторії, проаналізуйте відгуки покупців.

Опрацювання можливих заперечень допоможе знайти стимули потенційних клієнтів.

Приклади офферів:

  • «Скористайтеся промокодом, щоб отримати знижку 20% на всі товари в каталозі».
  • «Порадуйте свого вихованця смачним та корисним обідом – замовте преміальний корм зі знижкою 10%».
  • «Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про акції та розпродажі першими».

Маркетологи Well Done створять для вашого бізнесу унікальні пропозиції з урахуванням цілей рекламної кампанії та особливостей цільової аудиторії.

Як підвищити ефективність офферу:

  • Дайте користувачам причину діяти зараз.
  • Усуньте ризики. Підкресліть захист та конфіденційність даних.
  • Продемонструйте соціальний доказ – покажіть, як інші люди вже скористалися пропозицією.
  • Використовуйте яскраві кольори, графіку та зображення, щоб привернути увагу відвідувачів.

Щоб продемонструвати соціальний доказ, розмістіть на сторінці товару відгуки покупців. Подбайте про те, щоб пропозиція залишалася в полі видимості, навіть коли відвідувач прокручує сторінку вниз.

Щоб розібратися, що таке оффер у продажах, не потрібно бути інтернет-маркетологом. Спеціальні пропозиції використовують для просування продуктів на сайті, в інтернет-магазині, соціальних мережах. Незалежно від платформи, де відбувається просування продукту, важливо показати переваги для потенційного покупця. Що можна пропонувати потенційним клієнтам стимулювання активних дій:

  • подарункове пакування;
  • безкоштовна доставка;
  • розширені гарантії;
  • адаптація та обслуговування;
  • спеціальні послуги та пільги.

Придумайте додаткові функції до продуктів та послуг. Наприклад, при покупці клієнтом косметики додавайте до замовлення друкований буклет із докладним описом інших косметичних засобів бренду.

Бажаєте обговорити ваш проєкт?

Розкажіть нам про свій проєкт та його цілі, і дізнайтесь, як ми можемо покращити ваш бізнес.

Оффер на лендінгу: особливості

Оффер на лендингу – потужний маркетинговий інструмент, покликаний розвіяти сумніви потенційного клієнта щодо необхідності здійснити покупку. Зазвичай пропозиції для лендінгів представлені двома варіантами. У першому випадку оголошення поєднує згадку про вигоду та заклик до дії. У другому – додається згадка про бонус. Оффер зазвичай розміщено на першій сторінці, куди переходить відвідувач за посиланням у результатах пошукової видачі.

Оффер у таргеті – це пропозиція, орієнтована виключно на цільову аудиторію.

Створення оффера: типові помилки

Грамотно складений оффер для інтернет-маркетолога Well Done – не проблема. Якщо збираєтеся створювати пропозицію самостійно, намагайтеся уникати помилок:

  • Невиправдані обіцянки клієнта. Якщо ви не надаєте знижку, обіцяну у пропозиції, ризикуєте назавжди втратити клієнта.
  • Нечітка ціль. Щоб пропозиція працювала ефективно, важливо точно визначити цілі маркетингового заходу – розширення клієнтської бази, підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів.
  • Незрозумілі, неправильно побудовані пропозиції. Потенційний клієнт з першого прочитання має зрозуміти цінність та переваги продукту.
  • Відсутність конкретики. Це той випадок, коли більше слів не означає краще.
  • Неадекватне ціноутворення. Якщо ціни на ваші товари значно вищі, ніж у конкурентів, навіть знижка 10% не стане мотивом для покупки.

Не варто встановлювати занадто низькі ціни – потенційні клієнти можуть сумніватися як продукт. Якщо ви продаєте побутову техніку, не варто писати в оффері: «Добросовісно виконуємо ремонт». Це ніяк не стосується товару і відволікає потенційного клієнта від активних дій.

Оффер: де замовити

Маркетингова агенція Well Done в Україні пропонує комплексні послуги з просування бізнесу в інтернеті. Допоможемо прописати сформувати зрозуміло та прописати унікальну торгову пропозицію, запустимо процес лідогенерації, налагодимо контекстну рекламу. Працюйте з професіоналами, щоб отримати найкращий результат.

Поділитися:

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ