Розробка сайту для житлового кварталу Миронова

Клієнт

Житловий квартал з власною інфраструктурою. Включає три секції на 566 квартир.

Сайт

У структурі сайту ми відповіли на всі базові питання, які постають у потенційного покупця.

Що це за ЖК

Другий блок сайту дає зрозумілу відповідь про основні особливості комплексу

Які є фішки?

Третій та четвертий блок надають перелік переваг

Які є планування? А розстрочка буде?

Розповідаємо про всі варіанти планувань. Ми вирішили не використовувати поверховий вибір або сторінку з усім переліком планувань. Людина просто залишала заявку і далі відділ продажу робив презентацію. Таке рішення дозволило отримати високий рівень конверсії сайту.

Окремий блок сайту розповідає про умови розстрочки та пропонує звернутися до відділу продажу для детальної інформації.

Чи вигідно інвестувати? Хто забудовник?

Спеціальний блок націлений на інвесторів та відповідає на питання про інвестиції.

Також важливим є питання серед потенційних клієнтів. Тому йому ми також присвятили окремий блок, який розповідає про девелопера.

Адаптивні версії

Результат

CR за 1-й рік 3,38%

Зрозуміла подача інформації, структурованість і відсутність “води” дозволили отримати високий рівень конверсії сайту.

mironova.dp.ua

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Кейси з розробки сайтів

Дивитись всі роботи
Обговорити проєкт