Розробка сайту для житлового кварталу Миронова
Клієнт
Житловий квартал з власною інфраструктурою. Включає три секції на 566 квартир.
Сайт
У структурі сайту ми відповіли на всі базові питання, які постають у потенційного покупця.
Які є планування? А розстрочка буде?
Розповідаємо про всі варіанти планувань. Ми вирішили не використовувати поверховий вибір або сторінку з усім переліком планувань. Людина просто залишала заявку і далі відділ продажу робив презентацію. Таке рішення дозволило отримати високий рівень конверсії сайту.
Окремий блок сайту розповідає про умови розстрочки та пропонує звернутися до відділу продажу для детальної інформації.
Адаптивні версії
Результат
CR за 1-й рік 3,38%
Зрозуміла подача інформації, структурованість і відсутність “води” дозволили отримати високий рівень конверсії сайту.