Що таке сайт візитка
Розміщення інформації про товари та послуги в інтернеті сприяє розвитку бізнесу. Не завжди доцільно створювати великий сайт з безліччю сторінок. При обмеженій кількості товарів і послуг ефективніше працює сайт візитка. Це невеликий сайт, для обслуговування якого потрібно набагато менше часу і фінансових коштів. Сайт візитка – це інформаційний ресурс, який допоможе малим компаніям, фрілансерам та індивідуальним підприємцям заявити про свою діяльність в інтернет-просторі.
Сайт-візитка: які в нього особливості
Візитка – невеликий ресурс, який складається з однієї або декількох сторінок. На сторінках візитки розміщена інформація про особу, товар або послугу. За аналогією з картонною візитною карткою сайт слугує презентацією компанії, комерційної структури або окремої особистості. Зазвичай крім відомостей про діяльність або пропозицію також він містить контактну інформацію.
Число сторінок сайту візитки визначається обсягом інформації, яку потрібно представити потенційній аудиторії. На такому ресурсі розміщуються відомості, які не потребують регулярної актуалізації – оновлення. Це опис або варіанти продукції, товарів і послуг, виділення переваг для покупців і клієнтів, порядок розрахунків.
Для чого потрібен сайт візитка:
- представити компанію;
- лаконічно розповісти про товари і послуги;
- розповісти про місце розташування компанії та способи зв’язку;
- допомогти користувачеві прийняти рішення про покупку;
- залучити нових клієнтів;
- підтримувати зв’язок із наявними клієнтами.
Завдяки простій структурі ресурсу знайомство потенційного клієнта з товарами і послугами проходить швидко. Візитка – оптимальний вибір для компаній, які розпочинають діяльність, і для фахівців, які працюють самостійно або з невеликою командою.
Замовте візитку в Well Done, якщо для вашої компанії сьогодні немає доцільності створювати багатосторінковий сайт. А коли ваш бізнес набере великих масштабів, ми із задоволенням перетворимо його на багатосторінковий ресурс. Сайти візитки – це початковий крок із просування продуктів в інтернеті. Для цього фахівці використовують різні інструменти – просту анімацію, зображення, елементи графіки, фотографії. Продуманий простий дизайн не відволікає користувача від важливих відомостей і ухвалення рішення про покупку. У майбутньому візитки можна використовувати для створення повноцінних ресурсів – багатосторінкових сайтів.
Особливості візитки:
- лаконічний дизайн;
- контент, який не потребує регулярного оновлення: основне завдання візитки – опис товарних позицій, послуг, діяльності власника;
- контакти – номери телефонів, електронна адреса, посилання на профілі в соціальних мережах, схема проїзду.
На сайтах візитках зазвичай передбачено мінімум опцій для дій користувачів. Відсутні такі функції як чат-боти, інтерактивні віджети, особистий кабінет. Іноді розміщується форма, щоб користувач міг замовити дзвінок по телефону.
Отже, сайт-візитка – це максимально простий і мінімалістичний ресурс, який спрямований на ознайомлення користувачів інтернет-мережі з товарами або послугами компанії, із загальною інформацією про підприємство. Ось відмінні риси таких сайтів: лаконічність, інформативність, індивідуальність і привабливий дизайн.
Кому підходить сайт-візитка
Формат оптимально підходить фрілансерам, індивідуальним підприємцям і людям, які працюють у б’юті-сфері. Створення сайту візитки стане в пригоді стартапам і невеликим компаніям. Це ідеальний варіант для самозайнятих фахівців і маленьких компаній, які надають ремонтні, будівельні, клінінгові, бухгалтерські, освітні, юридичні послуги.
Переваги сайту-візитки
Головний плюс такого ресурсу – статичність контенту. Адже головне завдання візитки – вигідно представити послугу, компанію або товар. Інформація змінюється лише в разі зміни контактних даних або асортименту. У результаті не потрібне постійне адміністрування, що скорочує витрати часу і грошей.
Інші переваги:
- Стабільний трафік за геозалежними запитами.
- Малі витрати на створення.
- Лаконічне подання інформації.
Сайт візитка компанії підвищує довіру до бренду, сприяє створенню позитивної репутації. Завдяки доступності в інтернеті інформації про товари і послуги збільшується кількість потенційних клієнтів.
Ще один із плюсів рішення – швидке створення. Фахівці Well Done розроблять проект протягом 2-4 тижнів. Для порівняння: на створення багатосторінкового сайту зазвичай йде понад 3-5 місяців. Інформація на багатосторінковому сайті потребує постійного оновлення. У результаті компанії доводиться постійно звертатися до послуг професіоналів. Адмініструванням візитки власник може займатися самостійно.
Що має бути на сайті-візитці
У мережі безліч конструкторів, які пропонують створити сайт візитку. Однак непрофесійний підхід може стати причиною некоректного відображення інформації, а це знижує довіру до ресурсу. Звертайтеся в маркетингову агенцію Well Done, щоб отримати презентабельний сайт у короткі терміни.
З чого складається сайт візитка:
- Загальна інформація. Лаконічна інформація про компанію або особу, що надає послуги, контакти, список послуг.
- Мінімальна кількість сторінок. У середньому сайт-візитка складається з 4-5 сторінок. Усі послуги представлені на одній сторінці з описом і цінами.
- Унікальність. Тут можна провести аналогію з традиційною візиткою. Чим унікальніший і ефектніший дизайн сайту, тим легше його запам’ятовують користувачі. Сайт-візитка – це ваша особиста візитна електронна картка.
- Мінімальний функціонал. Сайт-візитка найчастіше являє собою статичний набір сторінок, ціни, послуги, фотографії, контакти. Оскільки інформація такого роду змінюється вкрай рідко, немає необхідності в адміністративній частині ресурсу.
Разом із фахівцем можна продумати, що має бути на сайті візитці, як інформація має бути розміщена на сторінках для кращого її сприйняття.
Сайт-візитка: як зробити
Найпростіший спосіб і найправильніше рішення – звернутися в маркетингове агентство Well Done. Щоб створити сайт візитку самостійно, потрібно вміти працювати з конструкторами або спеціальною платформою. Плюси самостійного створення – мінімальні фінансові вкладення, саморозвиток і можливість навчитися робити візитки. Мінуси включають високу ймовірність помилок, через які сайт працюватиме неправильно. Інші мінуси:
- Необхідність витратити час на навчання.
- Витрати часу на невдалі спроби.
- Довге досягнення результату.
- Непередбачуваний результат.
Переваги звернення до професіоналів включають гарантовано ефективний ресурс відповідно до потреб і побажань.
Якщо звернетеся в Well Done, отримаєте візитку без затримок в обумовлені терміни. Фахівці аналізують конкурентів, щоб запропонувати для цільової аудиторії найкращий продукт. Ми продумуємо виграшну структуру і дизайн, що чіпляє, приділяємо увагу простій, інтуїтивно зрозумілій навігації, щоб кожен користувач без зусиль знайшов потрібну інформацію.
Наші майстри подбають про просте управління ресурсом, щоб власник міг за необхідності самостійно редагувати дані. Як зробити сайт візитку? Звернутися до фахівців, які допоможуть:
- Визначити цілі та завдання.
- Вивчити цільову аудиторію.
- Додати інформацію про компанію та її продукти.
- Перевірити працездатність і функціональність ресурсу.
Інші важливі принципи:
- Контент має бути читабельним, а очі відвідувача не повинні втомлюватися від яскравих кольорів і зображень. Рекомендується будувати сайт у фірмовому стилі компанії, уникаючи використання більше трьох кольорів і декількох шрифтів.
- Відвідувач повинен мати можливість інтуїтивно розуміти і знаходити необхідну йому інформацію. Текст, заголовки, підзаголовки і будь-яка інша важлива інформація має бути структурована і розділена для зручності користувача.
- Швидке завантаження. Якщо сторінка завантажується довше 2 секунд, ви ризикуєте втратити потенційного клієнта. Швидкість завантаження залежить від контенту і надійності хостингу. Довго завантажуються важкі зображення й анімація.
- Хоча SEO-просування на персональному сайті-візитці є складним через відсутність контенту, це цілком можливо. Зверніть особливу увагу на те, як складено семантичне ядро і як воно пов’язане на сайті. Контекстна і таргетована реклама дає чудові результати.
Для вас це нові терміни? Щоб не витрачати час на вивчення теорії та освоєння практики, якщо потрібен сайт візитка, звертайтеся до професіоналів. Досвідчені фахівці Well Done приділяють підвищену увагу збору семантичного ядра і перелінковці.
Сайт-візитка: як створити
Щоб зробити сайт візитку з нуля, потрібно вибрати платформу або конструктор. Наступний крок – розробка структури. Вибирайте назви розділів з урахуванням специфіки бізнесу.
Основний структурний елемент – головна сторінка. Це перша сторінка, яку бачить користувач, коли заходить на сайт. За правильного підходу одного погляду на головну сторінку достатньо, щоб зрозуміти особливості та напрямок діяльності компанії. Вкажіть переваги, плюси ваших товарів і послуг порівняно з конкурентами. Підберіть візуальну інформацію, яка відображає суть бізнесу.
На головній сторінці зазвичай розміщується лаконічне УТП у вигляді простої фрази. На головній сторінці також розташовуються кнопки для переходу в інші розділи.
Для компаній, які займаються продажем товарів і послуг, необхідна сторінка з фотографіями та описами. Для деяких компаній обов’язковим структурним елементом стане портфоліо з роботами.
На сторінці, де вказані ціни на послуги, нерідко знаходиться калькулятор для розрахунку вартості.
Сторінка з контактами допоможе користувачам знайти зручний спосіб зв’язатися з вами або приїхати в офіс особисто.
Важливо створити ресурс, адаптований для будь-яких пристроїв – комп’ютерів, планшетів, смартфонів. Багато користувачів заходять в інтернет за допомогою смартфонів, що варто враховувати при створенні візитки.
Як бачите, навіть простий сайт створити не просто, коли ви хочете отримати від нього результат. Тому, якщо знадобився сайт візитка для бізнесу, звертайтеся до фахівців Well Done, які є професіоналами з великим досвідом і креативними ідеями.
Сайт-візитка: вигода
Сьогодні важко уявити компанію без сайту. Якщо у компанії немає сайту, потенційним клієнтам важко знайти відомості про продукти і послуги, скласти свою думку і зробити покупку. Власний сайт – це можливість запустити рекламну кампанію. Причому інтернет-реклама ефективніша, ніж реклама на радіо і телебаченні. Основна причина, через яку деякі компанії не створюють сайт, страх перед великими фінансовими витратами. Але у випадку з візиткою це обійдеться не так дорого. Багато підприємців не усвідомлюють, наскільки ресурс ефективний для ведення бізнесу. Зв’яжіться з нашими фахівцями, щоб дізнатися більше!
Сайт-візитка і лендінг: відмінності
Сайти візитки – це кілька сторінок в інтернеті, прив’язані до одного доменного імені. Головне завдання візитки – дати користувачеві необхідні відомості про компанію, товар або послугу. На відміну від лендінгу сайт візитка не рясніє закликами до дії, фразами, що чіпляють, і яскравими зображеннями. Для візитки типовий лаконічний, скромний дизайн і мінімальна кількість пропозицій зробити покупку.
Лендінги зазвичай призначені для продажу одного товару, просування однієї послуги. Візитка ж дає користувачам інформацію про діяльність і всі послуги компанії. Тут розміщується інформація про історію створення компанії, досягнення і співробітників. Візитка працює, щоб покращувати репутацію і підвищувати впізнаваність бренду.
Отже, лендінг – прямий інструмент для стимуляції продажів, візитка – допоміжний. Фахівці агентства Well Done допоможуть вибрати оптимальний варіант з урахуванням потреб бізнесу.
Сайт-візитка: приклади
Приклади сайтів візиток можна побачити в інтернеті за запитом у пошуковику. Портфоліо та відгуки важливі для фотографів, дизайнерів, архітекторів, ілюстраторів:
- Приклад сайту візитки кондитерської – фотографії фірмових десертів, які відображають найдрібніші деталі продукції.
- Дизайн головної сторінки піцерії має провокувати відчуття голоду і бажання забути про дієту.
- Для ресурсу юридичної компанії важливо продемонструвати портфоліо. Наявність широкої практики підтверджує професіоналізм. Дизайн першої сторінки максимально лаконічний з використанням переважно двох кольорів – чорного та білого. Таке оформлення викликає асоціації з відсутністю зайвих слів та орієнтиром на справу.
- На сайті психолога варто розмістити фотографію власника. Зазвичай люди обирають психолога за зовнішністю, оцінюючи, наскільки можуть йому довіряти.
- Для оформлення головної сторінки стиліста варто використовувати журнальну верстку, яка асоціюється з фешенебельними глянцевими виданнями.
- Медичні фахівці, які надають послуги в приватному порядку, потребують підтвердження професіоналізму. Візитка в такій ситуації містить інформацію про освіту, дипломи та сертифікати.
Важливий індивідуальний підхід, який допоможе вашій візитці виділятися на тлі конкурентів. Фахівці Well Done розроблять унікальний проект, який приверне потенційних клієнтів до ваших товарів і послуг. Наприклад, більшість візиток зроблені в лаконічному стилі. Однак правило не стосується випадків, коли важливий яскравий колір. Наприклад, візитка компанії з організації дитячих свят має привертати увагу й одним виглядом налаштовувати на позитив.
Як розробити сайт-візитку: основні етапи
Щоб розробити сайт візитку, потрібно визначитися з концепцією і вибрати оптимальну структуру. У випадку з інтернет-ресурсом з’являється можливість використовувати різноманітну інтерактивну інформацію – фотографії, зображення, графіку, анімацію, відео.
Упорядкована, продумана структура означає, що користувач без зусиль знайде потрібну інформацію. Якщо користувачеві зручно знайомитися з продуктами компанії, йому простіше зробити вибір і зробити покупку.
Наступний етап розробки візитки – вибір системи, призначеної для управління вмістом сайту – CMS, домену та хостингу. Доменне ім’я – це набір символів, який ідентифікує сайт в інтернеті. Зазвичай доменне ім’я відображає специфіку бізнесу або повторює назву бренду. Домен складається з імені сайту та розширення, яке пишеться через крапку. Хостинг – сервіс, призначений для розміщення сайтів.
Популярні системи управління вмістом – WordPress і Weblium. Щоб працювати з такими платформами, знадобляться навички IT-фахівця. Під час вибору хостингу враховуйте рекомендації провайдерів для певної CMS і можливі перспективи трансформації візитки в багатосторінкову версію. Обов’язковий етап створення візитки без готового конструктора – верстка макета у форматі HTML. На цьому етапі важливо передбачити адаптацію для різних пристроїв – планшетів, стаціонарних комп’ютерів, ноутбуків, смартфонів. Тестування сайту візитки передбачає перевірку кросбраузерності – здатності ресурсу однаково добре відображатися в різних браузерах. На етапі тестування варто перевірити швидкість завантаження.
Якщо не хочете витрачати час на навчання, звертайтеся до професіоналів Well Done. Тим більше, що це далеко не все, що потрібно зробити. Після створення візитки необхідно підключити Google Analytics. Веб-аналітика допомагає відстежувати ефективність заходів із просування і своєчасно вносити корективи.
Основні напрямки просування такого ресурсу в інтернеті:
- контекстна реклама;
- таргетована реклама в соціальних мережах;
- SEO.
Щоб візитку ефективно знаходили пошукові системи, потрібно оптимізувати контент. Тоді з часом ресурс потрапить у верхні рядки видачі результатів за запитами користувачів. Для цього збирають семантичне ядро і додають ключові фрази в текстовий контент. SEO-просування займає певний час. Щоб візитка піднялася на верхні позиції в пошуковій видачі, може знадобитися кілька місяців. Постійна робота над підвищенням релевантності сторінок допоможе досягти результату.
Грамотне налаштування контекстної реклами приверне на сайт людей, які цікавляться і потребують ваших продуктів. Соціальні мережі – ефективні платформи для проведення маркетингових заходів. Користувачі в соціальних мережах стежать за діями власників профайлів, на які вони підписані. Це спрощує завдання проведення рекламних кампаній. Частина відвідувачів здійснить цільову дію, що означає підвищення конверсії та продажів.
Існує маса нюансів, які потрібно знати, щоб зробити якісний сайт візитку. Вибір за вами – розбиратися самостійно або довірити виконання роботи професіоналам.
Де замовити сайт-візитку
Маркетингове агентство Well Done в Україні пропонує професійні послуги зі створення сайтів візиток. Також розробимо багатосторінковий сайт і допоможемо ефективно розвивати бізнес за допомогою передових інструментів і каналів – lead generation, контекстної реклами, SMM.
Бажаєте обговорити ваш проєкт?
Розкажіть нам про свій проєкт та його цілі, і дізнайтесь, як ми можемо покращити ваш бізнес.