Розробка сайту для виробника пластикових кришок №1 в Україні

Клієнт

УкрТопПласт – це лідер українського ринку з виробництва кришок для стаканів з найширшим асортиментом – понад 500 варіацій. Компанія щомісяця виробляє близько 14 325 000 одиниць продукції.

Задача

Ми вже 6 років виступаємо позаштатним відділом маркетингу УкрТопПласт: налаштовуємо та супроводжуємо контекстну та таргетовану рекламу, займаємось SEO-просуванням та SMM.

За час нашої співпраці клієнт в 5 разів збільшив своє виробництво та асортимент, тому звернувся до нас із задачею оновити та актуалізувати дизайн сайту, який ми розробили для нього 4 роки тому.

Структура

Для кожного продукту компанії ми розробили окремі лендінги, які розкривають переваги кожної із лінійок асортименту. Це дозволило сегментувати трафік і досягти високої конверсії.

Структура лендінгів була створена за нашою маркетинговою методологією і включала чіткі офери, переваги продукту та опис найважливіших характеристик.
Загалом, структура внутрішньої сторінки сайту виглядає наступним чином:

  • Перший блок — оффер з ключовими перевагами виробу
  • Характеристики виробу
  • Доступні кольори
  • Доступні розміри
  • Інформація про виробництво — пакування — склад — доставку
  • Блок з іншими напрямками продукції

Дизайн

Працюючи над дизайном ми прагнули до того, щоб дизайн допомагав користувачеві знаходити потрібну інформацію, й у певні моменти викликав вау-эффект. Таким чином, дизайн сайту вийшов яскравим і сучасним, і в той же час, простим і зручним.
На тлі конкурентів, оформлення сайтів у яких залишилося з 2015 років — сайт виділяється та запам’ятовується.
Анімації та ефекти при наведенні на різні елементи надають сайту додаткову динаміку, роблячи взаємодію з ним приємним та захоплюючим.

Головна сторінка

Крім оновлення дизайну, ми додали в структуру головної сторінки блок з прикладами робіт – кришками, які компанія вже випустила для своїх клієнтів.

Повна сторінка

3D модель кришки

Один із ключових блоків на сайті – опис характеристик товару. Для нього ми створили стильну 3D модель кришки, яку можна обертати на 360 градусів та розглядати у найдрібніших деталях.

Сторінка брендування кришок

Тут ми додали трохи інтерактиву. Навівши курсор на кришку, користувачі можуть зблизька роздивитись можливі види форм та варіанти нанесення логотипу. А також «перемикнути» колір, щоб оцінити, як виглядатиме кришка відповідного відтінку.

Квіз

Після показу варіантів кришок, кольорів та розмірів, саме час запропонувати користувачу залишити заявку. Для цього ми використовуємо не традиційну форму зворотного зв’язку, а покрокову — квіз.

Квіз має різні сценарії, за якими йде людина і сам квіз — допомагає користувачу сформувати замовлення. Квіз завжди залучає людей, їм цікаво з ним взаємодіяти, а менеджер у відділі продажів вже отримує готову і сформовану заявку.

Лід-форма

Додатково на кожній сторінці сайту ми розмістили різні форми захоплення, завдяки яким користувачі могли отримати корисні саме їм дані:

  • безкоштовний 3D макет
  • безкоштовні зразки
  • зворотний дзвінок
  • прайс-лист

Конверсійні елементи

Загалом користувач має досить багато можливостей щоб залишити свої контактні дані для зв’язку з менеджером.

Не забули й про блог

Блог носить і корисний формат для користувачів і також допомагає нам у SEO просуванні за рахунок написання статей та наповнення сайту.

Адаптивні версії

Результат

1 листопада 2023 року був запущений новий веб-сайт. Вже до кінця 2023 року ми змогли проаналізувати початкові досягнення.

  • + 30% зростання коефіцієнту конверсії;
  • + 34,7% зростання середнього часу перебування на сайті.

Крім збільшення коефіцієнту конверсії, також спостерігається покращення якісних показників: представники замовника повідомили, що відвідувачі сайту висловлюють позитивну думку щодо оновленого дизайну.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ

Кейси з розробки сайтів

Дивитись всі роботи
Обговорити проєкт